براساس اعلام روابط عمومی مرکز بهداشت دزفول، مرکز تجمیعی واکسیناسیون حسینیه ثارالله این شهرستان از فردا یکم آذر ماه تعطیل می‌شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، به نقل از روابط عمومی مرکز بهداشت دزفول در اطلاعیه‌ای ضمن تشکر و قدردانی از گروه جهادی" دست‌های آسمانی" و "موسسه فرهنگی حسینیه ثارالله" جهت تلاش و همکاری در واکسیناسیون شهروندان علیه بیماری کرونا اعلام کرد: مرکز تجمیعی واکسیناسیون حسینیه ثارالله این شهرستان از فردا، دوشنبه یکم آذرماه غیرفعال می‌شود و مرکز نمونه گیری کرونا به نام شهید ناحی نیز فقط در شیفت صبح فعال خواهد بود.

بر اساس این اطلاعیه؛ شهروندان می‌توانند به منظور دریافت و تکمیل واکسیناسیون خود به خانه‌های بهداشت و پایگاه سلامت محل سکونت خود مراجعه کرده و یا با حضور در یکی از مراکز تجمیعی واکسیناسیون حاج محمد اسماعیل درویش زاده واقع در بلوار پیام آوران حوالی هایپر مادر جنب کلانتری ۱۴، شهدای بسیج واقع در کوی پردیس روبروی خیابان پردیس ۵ حوالی استخر کارگر و یا موسسه نیکوکاری رادمان مستقر در سالن ورزشی غدیر واقع بلوار شاه خراسان جنب پارک نسترن مراجعه کنند.

همچنین روابط عمومی مرکر بهداشت اعلام کرد؛ مرکز نمونه گیری کرونا واقع در ورزشگاه شهید ناحی نیز از یکم آذرماه تا اطلاع ثانوی فقط در شیفت صبح از ساعت ۸ الی ۱۴ و ۳۰ دقیقه فعال است.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.