سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان:

قلمی که برای نگاشتن تاریخ دفاع مقدس باشد ارزشمند است

محامی گفت: قلمی که برای نگاشتن خاطرات رزمندگان اسلام و حفظ یاد بسیجیان، شهدا، ایثارگران و آزادگان بکار گرفته شده باشد ارزش بسیار مضاعفی دارد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، حجت الاسلام  مصطفی محامی نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان در نشست بزرگداشت هفته کتاب و کتابخوانی اظهارداشت: کتاب گنجینه ارزشمند و میراث گران‌بهایی است که نویسندگان متعهد ما با سلاح قلم آن را ایجاد و در جهت رشد علمی و فرهنگی جامعه خدمت کرده‌اند.

نماینده مقام معظم رهبری در امور اهل سنت سیستان و بلوچستان افزود: باید سپاسگزار تلاش‌هایی که برای رشد علمی و ارتقای فرهنگی جامعه صورت گرفته است باشیم.

امام جمعه زاهدان تصریح کرد: باید همه دست به دست هم دهیم و برای افزایش کتابخوانی در جامعه که متاسفانه میزان کتابخوانی و فرهنگ آن در جامعه کاهش پیدا کرده تلاش کنیم.

 محامی ادامه داد: همانطور که با آمدن شبکه‌های اجتماعی فرهنگ کتابخانه و کتاب‌خوانی نیز تغییر کرده اگرچه هیچ چیز جای کتاب فیزیکی را نمی‌گیرد، اما متاسفانه این فرهنگ که گذشتگان ما که از هر فرصتی برای کتاب‌خواندن استفاده می‌کردند بسیار کمرنگ شده است.

 در این نشست از تقریظ رهبر معظم انقلاب بر کتاب "تن‌ها گریه کن" رونمایی شد.

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.