فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان با صدور پیامی فرا رسیدن هفته بسیج را به فرمانده معظم کل قوا، بسیجیان و عموم مردم تبریک گفت.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، سردار احمد طاهری فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان   با صدور پیامی فرا رسیدن "هفته بسیج" را به فرمانده معظم کل قوا، بسیجیان و عموم مردم تبریک گفت.
در متن این پیام آمده است:
بسیج شجره طیبه‌ای است که توسط حضرت امام خمینی (ره) در سال ۵۸ پایه گذاری و نهادینه شد و امروز این نهاد انقلابی و مقتدر به پشتوانه نظام و انقلاب تبدیل شده است.

هفته بسیج؛ بزرگداشت جان فشانی‌های بسیجیانی ایثارگر، حق طلب و مخلص است که نه تنها در دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در برابر دشمنان قسم خورده جانانه ایستادگی کرده اند بلکه در عرصه‌هایی همچون پیشرفت علم و فناوری، جهادی، فرهنگی و سازندگی نیز نقشی تاثیرگذار و غیر قابل انکار داشته اند.

شجره طیبه بسیج دوران بلوغ خود را در سال‌های دوران دفاع مقدس پشت سر گذارند و اکنون، چون درختی تنومند و با بصیرت خاک ایران اسلامی را در بر گرفته و حافظ امنیت و آرامش کشور است لذا همه باید با تبعیت از مقام معظم رهبری از این فرصت و ظرفیت همچون دوران دفاع مقدس بهره‌مند شویم.

بسیجی بودن تنها به اسم نیست بلکه همه کسانی که در راه دین اسلام و انقلاب تلاش می‌کنند مجاهدان فی سبیل الله محسوب می‌شوند، همانطور که امام خمینی (ره) بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی فرمودند: "بسیج، مدرسه عشق و مکتب شاهدان و شهیدان گمنامی است که پیروانش بر گلدسته‌های رفیع آن، اذان شهادت و رشادت سر داده اند".

تاریخ پرحماسه انقلاب اسلامی سرشار از صحنه‌های سرنوشت سازی است که نقش کارآمد و تاثیر گذار بسیج و اخلاص و فداکاری‌های بسیجیان دریا دل همچون نگینی درخشان بر تارک آن می‌درخشد و این نهاد ارزشمند انقلابی از بدو تاسیس تاکنون توانسته است با بهره گیری از شریف‌ترین و متعهدترین نیرو‌ها در صحنه‌های مختلف از هشت سال دفاع مقدس تا حضور در عرصه آبادانی ایران اسلامی و مقابله با هجمه‌های شوم فرهنگی و عقیدتی، نقشی بسیار حساس، مهم و اساسی را ایفا کند و اکنون نیز شاهد جانفشانی این عزیزان در عرصه‌های مختلف به خصوص مقابله با شیوع ویروس منحوس کرونا هستیم.

فرماندهی انتظامی استان با تبریک هفته بسیج به تمامی بسیجیان ولایت مدار و با گرامی داشت یاد و خاطره شهیدان گلگون کفن بسیجی و با تاکید بر تاسی از فرهنگ بسیج و با سرلوحه قراردادن آرمان‌های امام خمینی (ره) و فرامین مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و با روحیه جهادی و تفکر بسیجی، آماده خدمت رسانی شبانه روزی به آحاد مردم در اقصی نقاط مختلف استان و دفاع از مرز‌های ایران اسلامی می‌باشد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.