سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرصت یک ماهه برای صدور پروانه سرمایه گذاری در کهگیلویه و بویراحمد

نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی گفت: دستگاه‌های اجرایی استان یک ماه فرصت دارند پروانه سرمایه گذاری خود را صادر کنند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، مهدی روشنفکر نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی در شورای اداری شهرستان بویراحمد گفت: مدیران دستگاه‌های اجرایی کمتر از یک ماه فرصت دارند پروانه سرمایه گذاری خود را در استان صادر کنند.
 
او افزود: ادارات و دستگاه‌های اجرایی که طرحی جدید سرمایه گذاری در سطح ملی، استانی و حتی شهرستانی دارند باید در اسرع وقت در اختیار سازمان برنامه بودجه قرار داده شود تا در ردیف اعتباری لایحه ۱۴۰۰ درج شود.
 
روشنفکر خواستار مشارکت مدیران در رفع مشکلات سرمایه گذاری و اشتغال در استان شد و افزود: شرکت‌های دانش بنیان هم تولید علم است و هم تولید ثروت که باید تلاش شود موانع و مشکلات در این حوزه نیز رفع شود.

احمدی فرماندار شهرستان بویراحمد هم در این جلسه از افزایش ۲۰ درصدی بودجه این شهرستان خبر داد و گفت: اولویت بودجه امسال حمایت از تولید و رفع موانع پیش روی واحد‌های تولیدی در شهرستان است.
 
او خواستار تحقق وعده‌های مسئولان به مردم شد و افزود: مسئولان شهرستان باید تا زمان اجرایی شدن وعده‌های خود، مشکلات  و خواست های مردم را پیگیری کنند.
انهتای پیام/س
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.