سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سردار حسن زاده در صحن شورا:

آمادگی بسیج برای رفع مشکلات/ زاکانی بسیجی‌ترین شهردار بعد انقلاب است

فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص) گفت: ما درباره آلودگی هوا و بسیاری از موضوعات متفاوت دیگر آمادگی خود را اعلام کردیم، طبیعتا مشکلات به  زمان زیادی برای حل شدن نیاز دارد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، سردار  حسن حسن زاده فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص) امروز با حضور در صحن علنی شورا اظهار کرد: ما درباره آلودگی هوا و بسیاری از موضوعات متفاوت دیگر آمادگی خود را اعلام کردیم، اما طبیعتا مشکلات به  زمان زیادی  برای حل شدن نیاز  دارد، اما این نکته را فراموش نکنیم که بسیج ما تجربه خوبی دارد و علت آن هم ظرفیت مردمی است.

وی ادامه داد: آقای زاکانی بسیجی‌ترین شهردار تاریخ بعد از انقلاب است و خوشبختانه این نشانه بسیار خوب و مناسبی برای تمدن اسلامی ما است، امیدواریم با تفکر بسیجی و انقلابی بسیاری از موضوعات حل شود، زیرا شهروندان عزیز ما می‌خواهند طعم رفاه و آسایش را همراه با سعادتمندی اخروی و دنیوی داشته باشند.

سردار حسن زاده یادآور شد: ما در تهران محلاتی آسیب دیده همچون شوش، هرندی و مولوی داریم که قرار است قرارگاهی برای این محلات آسیب دیده تشکیل شود؛ همچنین از آذرماه اولین عملیات مشترک در هرندی شروع می‌شود.

وی گفت: در تهران ۲ هزار و ۵۰۰ پایگاه بسیج، ۵ هزار واحد بسیح قشری، ۲ هزار و ۴۰۰ گروه جهادی و کانون‌های فرهنگی متعدد داریم که نشان از شبکه بزرگ اجتماعی و فرهنگی بسیج دارد که چشم‌انداز آن را مقام معظم رهبری معین می‌کند.

سردار حسن زاده تصریح کرد: زمانی که طرح ملی شهید سلیمانی را به همراه تعدادی از سرداران مطرح کردیم با مخالفت شدید برخی روبه‌رو شد و یک هفته فقط در وزارتخانه‌های مختلف رفتیم که بگوییم طرح قابل اجرا است و دستاورد‌های خوبی دارد در ابتدا تصور می‌شد حداقل دو ماه زمان برای رسیدن به نتیجه وقت می‌برد، ولی در کمتر از سه هفته نتیجه‌های خوبی حاصل شد.

فرمانده سپاه محمد رسول‌اله درباره لزوم پیاده‌سازی طرح جامع محله اسلامی بیان کرد: این طرح برای بسترسازی رسیدن به جامعه اسلامی بسیار مهم است و باید از واحد‌های کوچک برنامه‌ها را در جامعه محدودتر آغاز کنیم واز طریق بسیج با محوریت مساجد و مردم به سمت مدیریت محلات مردمی رویم همچنین در حوزه غربالگری کاهش تلفات ناشی از کرونا و مبتلایان نتیجه‌های بسیار خوبی حاصل شد و تقویت مکتب بسیج به معنای تأمین امنیت، آرامش و آسایش برای مردم و حفظ نظام و انقلاب اسلامی است.

وی گفت: موضوع مهم بعدی توجه ویژه به ورزش است و بسیج در این زمینه تجربیات گسترده‌ای دارد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.