سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۵ هزار مددجوی کمیته امداد خوزستان زیر چتر صندوق امداد ولایت

مدیر امور شعب صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت خوزستان از اعطای ۴۲ میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه به ۵ هزار مددجوی این نهاد حمایتی خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، جمشید هاشمی فرد، مدیر امور شعب صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت خوزستان گفت: برای توانمند سازی نیازمندان و مددجویان استان بیش از ۴۲ میلیارد تومان تسهیلات در قالب وام قرض الحسنه به ۵ هزار مددجو از ابتدای سال ۱۴۰۰ تاکنون پرداخت شده است.

او با بیان اینکه با اعطای تسهیلات قرض‌الحسنه در تلاش هستیم بخشی از مشکلات مددجویان و محرومان را برطرف و آن‌ها را به توانمندی برسانیم، افزود: تسهیلات در قالب طرح‌های اشتغال و خودکفایی، کارگشایی و تسهیلات ودیعه مسکن به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان پرداخت شد.

هاشمی فرد هدف نهادینه کردن و گسترش سنت قرض الحسنه را با شعار "بهره جای دیگری است" در استان عنوان کرد و اظهار داشت: کمیته امداد خوزستان در زمینهٔ همکاری با صندوق امداد ولایت و تعامل با سایر سازمان‌ها و نهاد‌ها عملکرد خوبی دارد و فعالیت‌های این صندوق ۱۰۰ درصد قرض‌الحسنه است.

مدیرعامل صندوق امداد ولایت خوزستان با تأکید بر ضرورت جذب سپرده‌های مردمی برای ارائه وام قرض‌الحسنه به نیازمندان بیان کرد: با توجه به وجود ظرفیت بسیار بالا در حوزه مشارکت‌های مردمی، می‌توان با جذب مشارکت خیرین به‌منظور سپرده‌گذاری در صندوق امداد ولایت و افزایش سپرده‌گذاری به تعداد بیشتری از متقاضیان دریافت تسهیلات قرض‌الحسنه، پرداخت شود.

این مقام مسئول ادامه داد: تسهیلات کارگشایی به‌صورت قرض‌الحسنه و با اقساط بلندمدت و بدون کارمزد در اختیار مددجویان قرار می‌گیرد تا آن‌ها بتوانند با دغدغه کمتر به رفع مشکلات خود بپردازند.

هاشمی فرد با بیان اینکه با گردش وجه سپرده گزاری از سوی نیکوکاران در این صندوق امکان پرداخت تسهیلات برای مددجویان و اقشار نیازمند فراهم می‌شود، گفت: وظایف این صندوق گره گشایی از نیازمندان با پرداخت وام‌های قرض الحسنه براساس رعایت موازین شرعی است.

او در پایان از مردم نیکوکار خواست تا با افتتاح حساب و سپرده‌گذاری در این صندوق واقع در اهواز امانیه میدان راه آهن، ضمن ترویج سنت قرض‌الحسنه، به نیازمندان و محرومان جامعه کمک و آن‌ها را در رفع نیازهایشان یاری کنند.

انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.