سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ارزش معاملات بورسی آذربایجان‌غربی درهفته گذشته به ۴۶۷میلیارد ریال رسید

مدیر بورس منطقه‌ای آذربایجان‌غربی با اشاره به معامله بیش از ۵۸ میلیون و ۲۴۰ هزار سهم و حق تقدم سهام شرکت‌های بورسی و فرابورسی در استان طی هفته گذشته، گفت: ارزش معامله‌های این بازار طی این مدت در استان بیش از ۴۶۷ میلیارد ریال بود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، وحید جوادی اظهار کرد: شاخص کل بورس آذربایجان‌غربی طی هفته گذشته با ۴۵ هزار و ۷۰۱ واحد کاهش به یک میلیون و ۴۱۰ هزار و ۷۷۸ واحد رسید.

وی با اشاره به اینکه هفته گذشته شاخص بازار فرابورس نیز کاهش ۴۰۴ واحدی را در این مدت تجربه کرد، افزود: این شاخص نیز تا پایان هفته گذشته به ۲۰ هزار و ۲۴۳ واحد رسید.

مدیر بورس منطقه‌ای آذربایجان‌غربی با اشاره به اینکه طی این مدت در بورس استان، ۱۲ کارگزار از ۱۵ ایستگاه معاملاتی، سهام و حق تقدم بیش از ۱۷۷ شرکت‌های بورسی و فرابورسی را معامله کردند، افزود: در این مدت نمایندگی شرکت کارگزاری "بورسیران" بیشترین ارزش ریالی معاملات منطقه را با ۱۷ درصد به خود اختصاص داد.

جوادی، از سهم ۴۵ درصدی خرید طی ماه گذشته خبر داد و بیان کرد: در این مدت، شرکت پتروشیمی فن آور با ۱۴ درصد، بیشترین ارزش کل معامله‌ها را به خود اختصاص داد و در رده نخست معاملات بورس منطقه‌ای قرار گرفت.

بورس منطقه‌ای آذربایجان‌غربی در ۲۲ اسفند سال ۱۳۸۳ و با همت سازمان بورس و اوراق بهادار و استانداری این استان تاسیس شد.

انتهای پیام/ ت

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.