مدیرعامل بورس منطقه‌ای آذربایجان غربی از رشد ۵۵ درصدی در معاملات سهام در تالار بورس منطقه ای استان خبر داد.

وحید جوادی مدیر بورس منطقه‌ای آذربایجان‌غربی در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، گفت: در هفته ای که گذشت  تعداد ۷۵ میلیون و ۴۱۶ هزار و ۶۳۷ برگ اوراق اسناد خزانه اسلامی، سهم و حق تقدم از سهام شرکت‌های بورسی و فرابورسی به ارزش نزدیک به  ۶۲۹ میلیارد ریال در بورس منطقه‌ای آذربایجان غربی مورد معامله قرار گرفت، که ۳۳ درصد آن مربوط به خرید و بقیه آن فروش بوده است.

وی گفت:  حجم معاملات تالار بورس استان در مقایسه با هفته قبل با رشد ۵۵ درصدی و ارزش معاملات نیز با رشد ۲۵ همراه بود.
جوادی اظهار کرد: در طول هفته گذشته در تالار ارومیه ۱۱ کارگزار از ۱۶ ایستگاه معاملاتی، سهام و حق تقدم ۱۸۲ شرکت را معامله کردند که تالار اختصاصی شرکت کارگزاری سرمایه و دانش بیشترین ارزش ریالی معاملات منطقه را با ۱۹ درصد به خود اختصاص داد. همچنین در این هفته سهام فولاد خوزستان با ۱۷ درصد ارزش کل معاملات در رده نخست معاملات بورس منطقه‌ای قرار داشته است.

مدیر تالار بورس منطقه ای آذربایجان غربی از کاهش شاخص ها در بورس  استان نیز خبر داد و گفت: شاخص کل بازار بورس با ۲۹ هزار و ۵۸۱ واحد کاهش در مقایسه با هفته قبل به رقم یک میلیون و ۵۲۰ هزار و ۶۲۷ واحد و همچنین شاخص کل بازار فرابورس نیز با ۹۲ واحد افزایش نسبت به هفته قبل، به رقم ۲۲ هزار و ۴۰۹ واحد رسید.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.