سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

به مناسبت هفته بسیج صورت می‌گیرد؛

برگزاری ۲۵ ویژه برنامه به همت بسیج مهندسین صنعت و معدن خراسان رضوی

مسئول روابط عمومی سازمان بسیج مهندسین صنعت و معدن خراسان رضوی گفت: اجرای ۲۵ عنوان برنامه در قالب ۱۰۰ برنامه از جمله اقدامات سازمان بسیج مهندسین صنعت و معدن خراسان رضوی برای هفته بسیج است.

به گزارش  روابط عمومی سازمان بسیج مهندسین صنعت و معدن خراسان رضوی حمید صادقی مدیر روابط عمومی سازمان بسیج مهندسین صنعت و معدن خراسان رضوی ویژه برنامه‌های این سازمان برای هفته بسیج را تشریح کرد و گفت: بهره گیری از بیانات و تدابیر رهبر معظم انقلاب اسلامی برای تبیین جایگاه و نقش آفرینی بسیج در گام دوم انقلاب اسلامی از مهمترین سیاست‌ها در اجرای برنامه‌های هفته بسیج در سال ۱۴۰۰ است.

او با اشاره به  آغاز هفته بسیج از ۲۹ آبان ماه افزود: اجرای ۲۵ عنوان برنامه را در قالب ۱۰۰ ریز برنامه از جمله اقدامات این سازمان برای گرامیداشت هفته بسیج است.

مدیر روابط عمومی سازمان بسیج مهندسین صنعت و معدن خراسان رضوی ادامه داد: رزمایش پایش و عارضه یابی صنایع و معادن در سراسر استان، افتتاح چند واحد تولیدی در شهرستان‌ها، برگزاری همایش بصیرتی تخصصی با موضوع اهمیت تولید و جایگاه صنعت و معدن، برگزاری ستاد تسهیل و رفع موانع تولید خراسان رضوی و غبار روبی از مزار شهدای مهندس، از جمله برنامه‌های این سازمان برای هفته بسیج خواهد بود.

 

انتهای پیام//س.ع.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.