سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کشف تخلف اختفا و امتناع از عرضه شکر در یکی از فروشگاه های کرمانشاه

معاون بازرسی و حمایت حقوق تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت کرمانشاه از کشف تخلف اختفا و امتناع از عرضه شکر در یک فروشگاه بزرگ این استان خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، مسعود بیگلری معاون بازرسی و حمایت حقوق تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت کرمانشاه از کشف تخلف اختفا و امتناع از عرضه شکر در یک فروشگاه بزرگ این استان خبر داد گفت : این واحد صنفی به دلیل تخلف در عرضه نکردن کالا در بازار بیش از ۹۰۰ میلیون تومان جریمه شد.

او گفت : بازرسان سازمان صمت استان در بازرسی‌های دوره‌ای که از واحد‌های مختلف تولیدی و عرضه کننده انجام می‌دهند، یک واحد تولیدی را به دلیل اختفا و عرضه نکردن شکر بسته بندی به یکی از فروشگا‌های بزرگ استان شناسایی و پرونده آن را جهت بررسی و صدور احکام لازم به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

او با اشاره به این‌که ارزش پرونده متشکله برای این واحد ۹ میلیارد و ۱۷۷ میلیون ریال است، افزود: این سازمان برای جلوگیری از بروز تخلفات واحد‌های تولیدی و صنفی از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد و با تمامی متخلفان به‌صورت ویژه برخورد خواهد کرد.

معاون بازرسی و حمایت حقوق تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان سازمان صمت افزود: مردم می‌توانند برای جلوگیری از بروز هرگونه تخلف صنفی مراتب تخلفات ازجمله کم‌فروشی، گران‌فروشی، عرضه خارج از شبکه، اختفا، امتناع از عرضه کالا و ارایه ندادن فاکتور و ... را به شماره تلفن ۱۲۴ ستاد خبری این سازمان اطلاع دهند .

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.