سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دستگیری کلاهبردار خریدوفروش ارز دیجیتال

رئیس پلیس فتا چهارمحال و بختیاری، از شناسایی و دستگیری مجرم سایبری در خصوص کلاهبرداری خریدوفروش ارز دیجیتال خبر داد.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، سرهنگ مرتضی عسگری رئیس پلیس فتا چهارمحال و بختیاری گفت: با مراجعه یکی از شهروندان به اداره پلیس مبنی بر کلاهبرداری از وی تحت عنوان خرید ارز دیجیتال، موضوع در دستور کار پلیس فتا این استان قرار گرفت.

او افزود: شاکی به دلیل نداشتن اطلاعات کافی در زمینه خریدوفروش ارز‌های دیجیتال و آگاهی نداشتن در این زمینه چندی پیش از طریق شبکه اجتماعی واتس آپ با شخصی که خود را متخصص و کارشناس خبره ارز‌های دیجیتال مطرح کرده بود، آشنا شده که این فرد مدعی شده می‌تواند مالباخته را طی مدت کوتاهی به سود کلانی برساند.

عسگری ادامه داد: شاکی با اعتماد مبلغ ۷۲۰ میلیون ریال جهت خرید و سرمایه‌گذاری در حوزه ارز‌های دیجیتال در اختیار فرد قرار می‌دهد که پس از واریز وجه دیگر هیچ پاسخی به تماس‌های شاکی نداده و در این هنگام بوده که متوجه شده مورد کلاهبرداری قرار گرفته است.


بیشتر بخوانید


او اضافه کرد: کارشناسان پلیس فتا استان پس از بررسی‌های همه‌جانبه و تلاش‌های بی‌وقفه برای شناسایی مجرم با انجام اقدامات تخصصی و پلیسی اطلاعاتی از مجرم به دست آورده و پس از اخذ مجوز از مقام قضائی این فرد را دستگیر و به پلیس فتا منتقل کردند.

عسگری به هموطنان توصیه کرد: کاربران فضای مجازی در صورت داشتن هرگونه سوال و یا گزارش در خصوص کلاهبرداری ارز دیجیتال می‌توانند اخبار خود را از طریق سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir  قسمت مرکز فوریت‌های سایبری گزارش نمایند.

انتهای پیام/ن

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.