سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پیام تبریک مدیر کل غله سیستان وبلوچستان بمناسبت فرارسیدن هفته بسیج

دکتر غلامعلی گنجعلی مدیر کل غله سیستان وبلوچستان در پیامی آغاز هفته بسیج را به همه بسیجیان سرافراز ایران اسلامی تبریک گفت.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، متن پیام به شرح زیر است:

بسمه تعالی

بسیج، این شجره طیبه و میراث ماندگار بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران این نهاد ارزشی و برخاسته از بطن جامعه با قدرت و توان عظیم خودجوش خود توانسته در راه اعتلای انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی گام‌های اساسی برداشته و مایه افتخار و سربلندی این مرز و بوم باشد.
حماسه آفرینی‌ها و فداکاری‌های بسیج تنها محدود به دوران دفاع مقدس نبود و در تمام دوران حیات پر برکت انقلاب اسلامی حضور این نهاد ارزشمند مردمی مشهود است. بسیج در تمامی افتخارات نظام جمهوری اسلامی سهیم بوده و بسیجیان در تمامی عرصه‌های علمی، فکری و دفاع از ارزش‌های والای انقلاب همواره الگو و پیشگام بوده‌اند.
احساس مسئولیت و تعهد در برابر انقلاب، مهمترین و بارزترین ویژگی بسیج است و بسیجیان به بهترین نحو، وحدت و همدلی مردم ایران در دفاع از میهن اسلامی را به ظهور رسانده‌اند. بسیج مظهر اتحاد و انسجام ملی ایرانیان است و این مفهوم در کلام مقام معظم رهبری نیز به زیبایی متجلی شده است: "بسیج در حقیقت، مظهر یک وحدت مقدّس، میان افراد ملت است. "
اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان ۸ سال دفاع مقدس، فرارسیدن هفته بسیج را به بسیجیان، بخصوص بسیجیان خدوم حوزه گندم، آرد و نان استان سیستان و بلوچستان تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم و از خداوند متعال سربلندی ایران اسلامی و توفیقات روز افزون بسیجیان سرافراز را زیر سایه حضرت، ولی عصر (عج) و در پرتو منویات رهبر معظم انقلاب مسئلت دارم.

غلامعلی گنجعلی
مدیر کل غله و خدمات بازرگانی
استان سیستان و بلوچستان

انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.