حمیدرضا رخشانی مدیر کل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان با صدور پیامی فرارسیدن هفته بسیج را تبریک گفت.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان، متن این پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

بسیج همان مدرسه‌ای است که عشق را با واژه‌های عمل و جان فشانی معنا می‌کند و امتحان خود را در آزمون عظیم غیرت، پایمردی و جانبازی با عالی‌ترین نمرات پس داده است.

تشکیل بسیج مستضعفان، به فرمان بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) از مهمترین دستاورد‌های انقلاب اسلامی است که امروز پس از گذشت ۴۳ سال از حیات پر برکت انقلابِ با عظمتِ اسلامی، ثمرات حماسه آفرینی‌ها، فداکاری‌ها و تلاش‌های این نهاد ارزشمند انقلابی و مردمی در تمام عرصه‌ها مشهود است.

هفته بسیج، گرامی داشت و بزرگداشت جان فشانی‌ها و حماسه آفرینی‌هایی است که برای سربلندی، عزت و حفظ استقلال این سرزمین صورت گرفته است.

نیرو‌های مردمی بسیج پس از دفاع مقدس نیز مکتب گذشت و ایثار را تداوم بخشیدند و در عرصه‌ها و سنگر‌های فرهنگی، اقتصادی و سازندگی برای آبادانی و اعتلای آب و خاک ایران اسلامی به جهاد خود ادامه دادند.

نقش آفرینی‌های این نهاد مردمی در بحران‌ها و بلایای طبیعی مخصوصا مبارزه با شیوع بیماری کرونا در دو سال اخیر، این فداکاری و ایثارگری را به اوج رسانید.

اینجانب هفته بسیج را به همه بسیجیان عزیز به ویژه مردم شریف سیستان و بلوچستان تبریک می‌گویم و ضمن قدردانی از تلاش‌های جهادگونه این قشر مردمی، از آستان خداوند قادر متعال سرافرازی و سربلندی ایران اسلامی را در سایه عنایات حضرت امام زمان (عج الله تعالی فرجه الشریف) و در راستای منویات مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) مسئلت دارم.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمدمهدی
۱۲:۳۱ ۲۹ آبان ۱۴۰۰
حاج قاسم سلیمانی یک الگو و بسیجی واقعی بودند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۳ ۳۰ آبان ۱۴۰۰
چییییییییی میگییییی؟؟؟؟
آخرین اخبار