سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عنایتی: تیم فولاد با تجربه از ما بود

سرمربی تیم فوتبال هوادار درباره دیدار با فولاد خوزستان توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، رضا عنایتی سرمربی تیم فوتبال هوادار در نشست خبری پس از بازی مقابل فولاد خوزستان گفت: وقتی نتیجه را واگذار کنیم دیگر حرفی برای گفتن نخواهیم داشت. امروز خوب بازی کردیم و موقعیت های زیادی داشتیم اما مقابل یک تیم حرفه ای بازی کردیم. تمام تلاشمان را کردیم تا از فولاد امتیاز بگیریم اما تیم فولاد برنامه ریزی خوبی روی ما داشت.  به هر حال ۱۰ نفره شدن فولاد، کار ما را سخت تر کرد.

او ادامه داد: عادت ندارم از داوری صحبت کنم اما داوری این بازی خیلی عجیب بود. داور کنار من چندین بار گفت خطا بود، خطا نبود و حرف‌هایش را تغییر می داد. این موضوع را درک نمی کنم. برای کارت دادن باید داور متوجه می شد و سریع اخطار می داد.

عنایتی گفت: ریتم بازی ما را داور تغییر می داد. داوران فکر می کنند چون تیم ما از لیگ یک آمده، می توانند هر کاری با آن انجام دهند. من به بازیکنانم اطمینان دارم و می دانم با این کارها، اعتماد به نفسشان از بین نمی رود‌. بازهم می‌گویم سیاست باشگاه این است که امسال در لیگ برتر بمانیم و من هم هر کاری می کنم تا این اتفاق رخ دهد. به نکونام برای برد تیمش تبریک می گویم و امیدوارم در ادامه راه موفق باشد. تیم فولاد بازی بسته ای ارائه نداد و ما نمی توانستیم موقعیت ایجاد کنیم. اگر محمد قاضی را در اختیار داشتیم، شاید نتیجه بازی عوض می شد. او  بازیکن سر زن است و می تواند به ما کمک کند. کولیبالی فوق العاده بود و در مجموع  فولاد می‌دانست با ما چطور بازی کند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/ 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.