سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امام جمعه سنندج:

اقدامات استاندار قبلی کردستان شایسته تقدیر است

ماموستا رستمی با اشاره به تغییر و تحولات در حوزه استانداری کردستان گفت: خدمات و اقدامات استاندار قبلی در بخش‌های مختلف بسیار ارزنده و شایسته تقدیر است و همه باید قدردان این تلاش‌ها باشیم.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج، ماموستا فایق رستمی امام جمعه سنندج در خطبه‌های نماز جمعه سنندج اظهار داشت: زحمات و تلاش بهمن مرادنیا استاندار قبلی کردستان قابل تقدیر است، چراکه کار‌های عام‌المنفعه زیادی در سطح استان انجام داد و زمینه توسعه منطقه را فراهم کرد.

او با بیان اینکه استاندار جدید هم جوان و با انگیزه است، اضافه کرد: امیدواریم اسماعیل زارعی کوشا، ضمن تعامل با مردم کردستان، مایه ترقی و توسعه استان باشد و برای رفع مشکلات موجود به ویژه در بخش بیکاری و معیشت، تمام تلاش خود را بکار گیرد.

امام جمعه سنندج یادآور شد: مردم کردستان با توجه به مرزی بودن استان، سختی‌های زیادی را در برهه‌های زمانی مختلف به ویژه در دوران دفاع مقدس تحمل کرده‌اند و وفاداری خود به انقلاب را نشان داده‌اند، پس اکنون شایسته بهترین خدمات هستند.

ماموستا رستمی به مراسم تشییع و خاکسپاری شهیده فاطمه اسدی در هفته گذشته در سنندج اشاره کرد و گفت: مردم استان با شرکت گسترده در این آیین، پایبندی خود به ارزش‌های اسلامی، انقلاب و آرمان‌های نظام به نمایش گذاشتند.

او در بخش دیگری از خطبه‌ها به زلزله اخیر هرمزگان و خسارت‌های زیاد آن اشاره کرد و ادامه داد: مردم کردستان همواره در حوادث طبیعی به دیگر نقاط کشور کمک کرده‌اند و در صورت نیاز آماده کمک به زلزله‌زدگان هرمزگان هستند.

امام جمعه سنندج در ادامه خطبه‌ها، جایگاه رفیع انسان صالح را پیش پروردگار رفیع دانست و اظهار داشت: همه باید تلاش کنیم با پیروی از آموزه‌های دینی و قرآن، سعادت دنیا و آخرت و رضایت خداوند را بدست بیاوریم.

انتهای پیام/ک

برچسب ها: نماز جمعه ، خطبه ، کردستان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.