سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عملیات تعمیر خط انتقال آب سد گاوشان به کرمانشاه بزودی آغاز می‌شود

عملیات تعمیر و بازسازی خط انتقال آب سد گاوشان به شهر کرمانشاه در هفته آینده آغاز می شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، منوچهر فخری معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کرمانشاه عصر پنجشنبه در نشست بررسی وضعیت آب شرب شهر‌های تازه‌آباد و کرمانشاه که با حضور مدیرکل دفتر فنی استانداری، فرماندار ثلاث باباجانی و مدیران دستگاه‌های آب منطقه‌ای و آبفا برگزار شد؛ افزود: با توجه به شرایط خشکسالی یک سال اخیر و کاهش شدید منابع آبی استان، موضوع تامین آب شرب شهروندان اولویت اصلی مدیریت ارشد استان است.

او فراهم کردن امکان بهره برداری از حداکثر ظرفیت خط انتقال آب شرب از سد گاوشان به شهر کرمانشاه را گامی مهم برای تامین آب شرب پایدار این کلانشهر دانست و گفت: در این نشست مقرر شد عملیات تعمیر این خط انتقال از هفته آینده آغاز شود و طبق برنامه در کوتاهترین زمان ممکن به اتمام برسد.

فخری بیان داشت:: امیدواریم با پایان این عملیات و بالارفتن ظرفیت انتقال آب شرب به کرمانشاه، مشکل کمبود آب برخی محلات هم حل شود.

فخری همچنین عنوان کرد: در این نشست موضوع تامین آب شرب شهر تازه آباد ثلاث باباجانی مورد بررسی قرار گرفت و مقرر شد آبفا با نصب فیلتر‌هایی نسبت به تصفیه بهتر آب این شهر اقدام کند و پیگیری‌های لازم برای رفع مشکلات آب شرب شهرستان مذکور انجام شود.

گفتنی است: براساس برنامه‌ریزی‌های بلندمدت انجام شده سالانه حدود ۶۳ میلیون متر مکعب معادل ۲ هزار لیتر در ثانیه آب شرب کرمانشاه توسط سد گاوشان تامین خواهد شد.

انتهای پیام/ق

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.