رئیس شورای شهر کرمانشاه، پس از به حد نصاب نرسیدن جلسه شورای شهر با انتقاد از حضور نیافتن برخی اعضا، گفت :در جلسه شورای شهر کرمانشاه فقط چهار نفر از اعضا حضور داشتند .

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، رسول آزادی رئیس شورای شهر کرمانشاه، پس از به حد نصاب نرسیدن جلسه شورای شهر با انتقاد از حضور نیافتن برخی اعضا، گفت : در این جلسه فقط چهار نفر از اعضا حضور داشتند و دو عضو دیگر در راه هستند که با تاخیر می‌آیند و عملا حضور آن‌ها هم برای به حد نصاب رسیدن جلسه کافی نیست.

او گفت : ظهر امروز که قرار بر برگزاری جلسه انتخاب شهردار بود و به همه اعضا هم اطلاع داده شده بود، متاسفانه پنج نفر از اعضا پیامکی مرخصی گرفته که با مرخصی آن‌ها موافقت نشد و در جلسه هم حاضر نشدند.

رئیس شورای شهر کرمانشاه افزود: هفده جلسه رسمی برای انتخاب شهردار برگزار کرده ایم و با مشخص شدن شش گزینه نهایی، امروز قرار بود رای گیری نهایی انجام شود.

آزادی در خصوص شش گزینه نهایی تصدی شهرداری کرمانشاه افزود: آقایان محمد حیدری با یازده رای، صابر رحیمی با ۱۰ رای، منوچهر فخری با ۹ رای، سید حجت الله موسوی اجاق با شش رای، هدایت حاتمی با شش رای و نادر نوروزی با پنج رای به عنوان کاندیدا‌های نهایی از سوی اعضای شورا انتخاب شدند.

او در خصوص چرایی تشکیل نشدن جلسه گفت: اعضای شورا اختلافی ندارند و برخی کاندیدا‌های تصدی شهرداری تمام و یا اکثریت آرا را کسب کردند و اینکه چرا برخی اعضای شورا در این جلسه حاضر نشده اند عجیب است و من از تمام مردم کرمانشاه بابت این موضوع عذرخواهی می‌کنم .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.