سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استقرار نمایندگی بنیاد مسکن در بخش‌های انار و رفسنجان

در بررسی مشکلات بخش‌های رفسنجان و انار با حضورمعاون بنیاد مسکن کشور، افزایش ۲ برای سهمیه قیر در این مناطق اعلام شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، حجت الاسلام جلالی نماینده رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی با اشاره به در خواست وی برای سفر نیکزاد رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی سالی یکبار به این حوزه انتخابیه گفت: در سفر قبلی نیکزاد که نائب رئیس مجلس بود، مسائلی در حوزه سهمیه قیر و زمین‌ها در رفسنجان و انار تحقق یافت.

او به جلسه شاملو معاون بنیاد مسکن در رفسنجان اشاره کرد و افزود: سهمیه قیر خیلی خوبی برای دو شهرستان رفسنجان وانار اختصاص یافت که دو برابر پارسال است و قول داده شد در صورتی که اعتبارات تأمین شود، این سهمیه به سه برابر افزایش یابد.

حجت الاسلام جلالی تصریح کرد: با توجه به طولانی بودن فاصله روستا‌ها تا بنیاد مسکن قرار شد نماینده بنیاد هفته‌ای یک یا دو روز در بخش‌های رفسنجان و انار مستقر شود و پاسخگوی مردم باشد.

نماینده مردم شهرستان های رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: درباره کارشناسی ها، واگذاری زمین، قیمت و اسناد زمین‌ها مصوب شد زمان کارشناسی‌ها از دو ماه به زیر ۱۰ روز و قیمت کارشناسی‌ها هم کاهش یابد.

حجت الاسلام جلالی گفت: با بازنگری طرح‌های هادی و استعلامات ۱۴ گانه مصوب شد برای روستا‌هایی که جمعیت کم و سرانه کم دارند، اعتباری اختصاص داده شود که در آسفالت و بهسازی روستا کمک شود.

او افزود: کسانی که پس از سال‌ها منزل آن‌ها در طرح اراضی ملی قرار گرفته و با مشکل مواجه شده اند، با واگذاری قیمت پایین کارشناسی و تخفیف ۷۰ درصدی سند اراضی به مردم هم موافقت شد.

انتهای پیام/ب

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.