سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شناسایی ۲۲ مورد جدید کرونا در جنوب غرب خوزستان

رئیس دانشگاه علوم پزشکی آبادان از شناسایی ۲۲ مورد جدید ابتلا به ویروس کویید ۱۹ در شبانه روز گذشته خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ، شکراله سلمان زاده؛ رئیس دانشگاه علوم پزشکی آبادان گفت: دیروز ۲۲ مورد جدید مثبت شناسایی شد که ۱۲ نفر مربوط به آبادان، هشت نفر خرمشهر بود و ۲ نفر مثبت قطعی ابتلا به کووید-۱۹ نیز شادگان گزارش شده است.


او در ادامه از  پشت سر گذاشتن روز بدون فوتی دیگر در این منطقه خبر داد و گفت: در شبانه روز گذشته مورد فوتی وجود نداشته است.


رئیس دانشگاه علوم پزشکی آبادان به تشریح نحوه ارائه خدمات درمانی  به این بیماران پرداخت و بیان کرد: از این ۲۲ مورد مثبت جدید، ۱۸ نفر به صورت سرپایی خدمات درمانی دریافت کردند که از این تعداد از آبادان ۱۱ نفر، از خرمشهر پنج نفر و از شادگان ۲ نفر بودند.


او همچنین  به آمار بیماران بستری شده در اثر ابتلا به کرونا در بیمارستان های زیر مجموعه دانشگاه  علوم پزشکی آبادان اشاره کرد و گفت: در روز گذشته ۸ نفر بستری و ۳ نفر نیز بهبود و از بیمارستان ترخیص شده اند بنابراین در حال حاضر کل موارد مثبت بستری در بیمارستان‌ها ۳۲ نفر است.


بنا به گفته‌های سلمان زاده تعداد کل موارد مراجعه سرپایی در مجموعه دانشگاه علوم پزشکی آبادان از ابتدای اپیدمی تا کنون ۳۱۶ هزار و ۳۶۳ مورد بوده است که از این تعداد ۱۷ هزار و ۸۲۵ نفر بستری و ۱۴ هزار و ۷۳۵ نفر نیز پس از دریافت خدمات و بهبودی از بیمارستان‌ها مرخص شده اند.


انتهای پیام/ ه

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.