سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آخرین آمار کرونا در ایران؛ فوت ۱۰۳ بیمار در شبانه روز گذشته

طبق اعلام مرکز آمار وزارت بهداشت، فوتی‌های ناشی از کرونا طی شبانه روز گذشته ۱۰۳ نفر برآورده شده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، بنابر اعلام مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت بهداشت از دیروز تا امروز (پنج‌شنبه، ۲۷ آبان) بر اساس معیار‌های قطعی تشخیصی، ۵ هزار و ۸۸۲ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که ۸۶۲ نفر از آن‌ها بستری شدند.

مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۶ میلیون و ۶۳ هزار و ۷۷۵ نفر رسید. در شبانه روز گذشته، ۱۰۳ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۲۸ هزار و ۶۳۴ نفر رسید.

۵ میلیون ۷۴۶ هزار و ۴۸۷ نفر از بیماران، بهبود یافته یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده اند و ۳ هزار و ۴۳۹ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌ها تحت مراقبت قرار دارند.

تعداد ۳۷ میلیون و ۴۶۸ هزار و ۷۲ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

تا کنون ۵۶ میلیون و ۲۸۲ هزار و ۲۲ نفر دُز اول، ۴۳ میلیون و ۷۸۳ هزار و ۲۰ نفر دُز دوم و ۶۸۳ هزار و ۱۸۸ نفر، دُز سوم واکسن کرونا را تزریق کرده اند و مجموع واکسن‌های تزریق شده در کشور به ۱۰۰ میلیون و ۷۴۸ هزار و ۲۳۰ دُز رسید. در شبانه روز گذشته ۵۷۳ هزار و ۳۹۳ دُز واکسن کرونا در کشور تزریق شده است.

در شرایط کنونی، ۲۶ شهر کشور در وضعیت قرمز، ۸۷ شهر در وضعیت نارنجی، ۲۲۲ شهر در وضعیت زرد و ۱۱۳ شهر در وضعیت آبی قرار دارند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۸:۱۱ ۲۷ آبان ۱۴۰۰
ترس از خدا و استغفار
ناشناس
۱۶:۴۷ ۲۷ آبان ۱۴۰۰
محاکمه ستاد شبه علمی کرونا
ناشناس
۱۶:۲۷ ۲۷ آبان ۱۴۰۰
خداشکر که فوتی های کرونایی کم شد انشالله که این بیماری ریشه کن بشه تامردم ارامش پیدا کنند
ناشناس
۱۴:۳۴ ۲۸ آبان ۱۴۰۰
در پیکهای قبلی هم که واکسن نبود آمار با یک شیب نسبی کاهشی شد، اما اگر واکسن واقعا موثر است پس باید کاهش آمار بصورت زیاد باشد و نمودار یکدفعه سقوط کند ولی اینطور نشد! بنابراین حداقل این است که واکسن بی‌تاثیر است تازه اگر عوارض را در نظر نگیریم.
ناشناس
۱۵:۰۳ ۲۷ آبان ۱۴۰۰
خدا را شکر بابت تزریق بیش از ۱۰۰میلیون دوز واکسن کرونا و خدا را هزاران مرتبه شکر بابت کاهش امار مرگ و میر و ارزوی رحمت الهی برای گذشتگان و صبر برای بازماندگان.
..
۱۴:۴۰ ۲۷ آبان ۱۴۰۰
زدن ماسک
رعایت فاصله فیزیکی
تهویه مناسب هوا در اماکن سر بسته
رعایت بهداشت فردی و عمومی