سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تیم فتوت شاهرود به مسابقات لیگ زورخانه‌ای کشور اعزام می‌شود

رئیس هیات ورزش‌های پهلوانی و زورخانه‌ای استان سمنان گفت: تیم فتوت شاهرود به عنوان یکی از هشت تیم برتر کشوری در لیگ زورخانه‌ای کشور حضور می‌یابد.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، حسن سبزواری رئیس هیات ورزش‌های پهلوانی و زورخانه‌ای استان سمنان گفت: دوازدهمین لیگ زورخانه‌ای کشور با عنوان "شهدای بسیج" از ۱۱ آذر ۱۴۰۰ با حضور هشت تیم برتر کشوری به میزبانی تهران آغاز می‌شود و به مدت چهار هفته ادامه دارد.

او بیان کرد: دوازدهمین لیگ برتر زورخانه‌ای کشور در قالب ۲ گروه چهار تیمی به صورت رفت و برگشت برنامه ریزی شده است.

او با اشاره به اولین حضور استان سمنان در این مسابقات افزود: در گروه "الف" تیم‌های بسیج الف، هیات زورخانه‌ای استان کرمان، امیرکبیر مشهد، پتروشیمی مسجدسلیمان و در گروه "ب" تیم‌های بسیج ب، فتوت شاهرود، هیات زورخانه‌ای اصفهان و هیات زورخانه‌ای مازندران حضور دارند.

سبزواری ادامه داد: بنا بر توافق تیم‌های شرکت کننده در لیگ برتر زورخانه‌ای و با تاکید بر کاهش هزینه‌های رفت و آمد و فراهم بودن امکان پخش زنده مسابقات، تهران به عنوان میزبان مسابقات انتخاب شده است.

او اضافه کرد: تیم‌ها در هفت رشته چرخ تیز، چرخ چمنی، کباده، سنگ، میل گیری سنگین، ۲ میل بازی و سه، چهار، پنج و شش میل بازی رقابت می‌کنند.

رئیس هیات ورزش‌های پهلوانی و زورخانه‌ای استان سمنان تصریح کرد: تیم‌ها با پنج تا ۱۰ بازیکن و حضور ۲ بازیکن غیربومی امکان شرکت دارند و تیم فتوت شاهرود با هفت ورزشکار به مسابقات اعزام خواهد شد.

سبزواری اظهارداشت: با توجه به توانمندی تیم فتوت شاهرود امکان کسب مقام برای استان سمنان وجود دارد.

۲هزار ورزشکار رشته پهلوانی و زورخانه‌ای در رده‌های سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان در استان سمنان فعالیت می‌کنند و شاهرود و سمنان از جمله شهرستان‌های مستعد در این رشته هستند.

انتهای پیام / ن

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.