رئیس هیات ورزش‌های پهلوانی و زورخانه‌ای استان سمنان گفت: ۹ مدال مسابقات کشوری توسط نوجوانان و نونهالان استان در ۶ ماهه نخست امسال کسب شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان،حسن سبزواری رئیس هیات ورزش‌های پهلوانی و زورخانه‌ای استان سمنان گفت: مسابقات قهرمان کشوری نوجوانان شهریور امسال برگزار شد که ورزشکاران موفق به کسب یک مدال طلا، یک مدال نقره و سه برنز شدند.

او با اشاره به مسابقات قهرمانی کشور نونهالان افزود: این مسابقات تیر امسال برگزار شد که ورزشکاران سه مدال طلا و یک برنز برای استان سمنان کسب کردند.

رئیس هیات ورزش‌های پهلوانی و زورخانه‌ای استان سمنان تصریح کرد: مسابقات کشتی پهلوانی کشور در رده بزرگسالان نیز یکم آبان ماه به میزبانی تهران برگزار خواهد شد که استان با پنج نماینده در این مسابقات حضور خواهد داشت.

سبزواری ادامه داد: این مسابقات به مدت سه روز برگزار می‌شود و ۲ مربی تیم استان سمنان را همراهی می‌کنند و امید کسب مدال وجود دارد.

او  در خصوص حضور در لیگ برتر عنوان کرد: طبق اعلام فدراسیون لیگ برتر کشتی پهلوانی برگزار می‌شود، اما زمان برگزاری و مقررات طی روز‌های آتی پس از جلسات تعیین خواهد شد که با اعلام شرایط از سوی فدراسیون و جذب سرمایه گذار در لیگ برتر حضور خواهیم داشت.

سبزواری با اشاره به مسابقات انتخابی تیم ملی خاطرنشان کرد: این مسابقات شهریور امسال در رده سنی بزرگسالان برگزار شد که "مهیار چوپان زاده" به عضویت تیم ملی درآمد.

هزار ورزشکار رشته پهلوانی و زورخانه‌ای در رده‌های سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان در استان سمنان فعالیت می‌کنند و شاهرود و سمنان از جمله شهرستان‌های مستعد در این رشته هستند.

انتهای پیام / ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.