سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آمادگی سپاه ناحیه گچساران برای برگزاری برنامه های متنوع هفته بسیج

فرمانده سپاه ناحیه گچساران گفت: ۷۸ برنامه در هفته بسیج در شهرستان گچساران برگزار می‌شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، سرهنگ باقر پسنده فرمانده سپاه ناحیه گچساران در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به جایگاه و منزلت بسیج در کشور گفت: بسیجیان در همه صحنه‌ها و سختی‌ها همچنان پای انقلاب مانده اند و در همه عرصه‌ها گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب نقش آفرینی می‌کنند.

او با بیان اینکه امسال هفته بسیج با شعار محوری بسیج پاره تن مردم است مزین شده است افزود: بسیج نیروی کارآمدی است که در همه میدان‌ها خوش درخشیده است و در این ۴۲ سال عمر پربرکت انقلاب از همه آزمون‌ها نیز سربلند و عزتمند بیرون آمده است.

پسنده با بیان اینکه بسیج در دوران دفاع مقدس حماسه‌ها خلق کرد و در آن آزمون بزرگ الهی کار آزموده شد، اضافه کرد: امام راحل بعد از پیروزی انقلاب اسلامی در ۵ آذر ۵۸ دستور تشکیل بسیج ده‌ها میلیونی را دادند که امروز این بسیج همچنان پا درکاب امر ولایت مانده است.

او با بیان اینکه امروز بسیج برای محرومان و مستضعفان امید آفرین و برای دشمنان نیز بیم آفرین است و  این نیروی مردمی نماد عزت، شکوه و اقتدار ملی است ادامه داد: بسیج در همه عرصه‌ها درحال خدمت رسانی است و امروز کشور  نیازمند روحیه بسیجی و تفکر جهادی است.

فرمانده سپاه ناحیه گچساران با بیان اینکه امروز بسیج با استفاده از تجربیات دفاع مقدس می‌تواند راه گشای خیلی از مشکلات کشور باشد گفت: در بیانیه گام انقلاب به شرطی پیروزی کامل محقق خواهد شد که با روحیه جهادی و خودباوری ماموریت‌ها را به پیش ببریم.

پسنده با تشریح برنامه‌های هفته بسیج در شهرستان گچساران افزود: در هفته بسیج ۷۸ ویژه برنامه را در این شهرستان پیش بینی شده که غبارروبی گلزار مطهر شهدا، سرکشی و دیدار با خانواده معظم شهدا و ایثارگران، برگزاری یادواره‌های شهدای محله، خدمات رسانی به مناطق محروم و کم برخوردار، برگزاری مسابقات متنوع ورزشی، رزمایش گروه‌های جهادی و اعزام به مناطق محروم از جمله این برنامه‌ها است.

او اضافه کرد: برگزاری نشست‌های روشنگری، حضور حماسی بسیجیان در گردهمایی بزرگ روز سوم آذر ماه، حضور باشکوه بسیجیان در مصلی نماز جمعه شهرستان، اهدای خون بسیجیان به بیماران نیازمند، برگزاری رزمایش مواسات و کمک‌های مومنانه، اهدای جهیزیه به زوج‌های جوان و افتتاح نمادین گازکشی به منازل مددجویان از دیگر برنامه‌های هفته بسیج در شهرستان گچساران است.

انتهای پیام/س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.