سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

وضعیت نارنجی دو شهرستان استان همدان

سخنگوی دانشگاه علوم پزشگی همدان گفت: از مجموع ۱۰ شهرستان استان همدان، دو شهرستان در وضعیت نارنجی و بقیه شهرستان‌ها در وضعیت زرد کرونایی هستند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،دکتر محد طاهری، سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی گفت: از مجموع ۱۰ شهرستان استان همدان، دو شهرستان کبودراهنگ و نهاوند در وضعیت نارنجی و بقیه شهرستان‌ها در وضعیت زرد کرونایی هستند.

او گفت: تا شبانه روز گذشته وضعیت جسمی ۳۸ بیمار بستری در بیمارستان‌های استان همدان وخیم گزارش شده است.

محمد طاهری افزود: با شناسایی ۱۳۴ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در استان همدان، مجموع بیماران بستری مثبت استان از ابتدای همه گیری ویروس کرونا به ۳۰ هزار و ۶۵۱ و بیماران سرپایی مثبت به ۹۸ هزار و ۴۸۹ نفر رسید.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی همدان تأکید کرد: همچنین با فوت ۲ بیمار دیگر در ۲۴ ساعت گذشته، آمار مرگ و میر ناشی از کرونا در استان همدان از ابتدای همه گیری ویروس تاکنون به سه هزار و ۸۷ نفر رسید.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان تصریح کرد: تعداد مراجعان سرپایی به اورژانس بیمارستان‌های استان با علائم تنفسی مشکوک به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته ۶۲۲ نفر بود که ۸۲ نفر از مراجعان به بیمارستان‌ها در بخش عادی بستری شدند.

طاهری افزود: ۹ بیمار مبتلا به کرونا در بخش مراقبت های ویژه مراکز درمانی استان بستری هستند و در مجموع وضعیت جسمی ۳۸ بیمار بستری در بیمارستان‌های استان وخیم گزارش شده است.

انتهای پیام/ا

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.