سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

راه اندازی مرکز آموزش بین کارگاهی نظام مهندسی معدن استان همدان

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان همدان گفت: به منظور ترویج فرهنگ مهارت آموزی و ایجاد اشتغال پایدار، مرکز آموزش بین کارگاهی نظام مهندسی معدن استان در همدان راه‌اندازی شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، وهب مختاران مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان همدان با اشاره به اینکه مرکز آموزش بین کارگاهی نظام مهندسی استان همدان در جهت توسعه آموزش‌های مهارتی و کسب تجربه در محیط کسب و کار واقعی راه اندازی شده است، بیان کرد: ایجاد مراکز آموزش بین کارگاهی در واحد‌های تولیدی و صنعتی با برگزاری دوره‌های مهارتی و علمی کوتاه مدت برای جذب افراد به بازارکار ضرورتی اجتناب ناپذیر است.

اواظهار داشت:نظام مهندسی، زمینه ایجاد اشتغال برای ۳۰۰ نفر را در استان همدان فراهم کرده است.

او از افتتاح مرکز آموزش بین کارگاهی شرکت راه و ساختمانی سراوک در استان همدان هم خبر داد و ادامه داد: ارائه آموزش مهارت‌های فنی و حرفه‌ای در شرایط فعلی مبتنی بر نیاز روز و بازار کار تعریف می‌شود.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان همدان، ظرفیت ایجاد اشتغال در این کارگاه را ۱۴۰ نفر پیش بینی کرد و افزود: مهارت آموزی یکی از عوامل موثر در ایجاد فرصت‌های شغلی پایدار و مولد است.

مختاران با اشاره به اهمیت آموزش‌های مهارتی در محیط واقعی کسب و کار، گفت: ارائه آموزش‌های مهارتی در محیط واقعی کار به دلیل ارتباط مستقیم با بازار کسب و کار از موثرترین شیوه‌ها در بحث حرفه و مهارت آموزی محسوب می‌شود.
منبع ایرنا
انتهای پیام/ج

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.