سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جانباختن پنج کرمانشاهی دیگر با ابتلای قطعی به کرونا

سخنگوی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با اشاره به جانباختن پنج نفر از هم‌استانی دیگر با ابتلای قطعی به کرونا طی شبانه‌روز گذشته، گفت : یکی از جانباختگان مدافع سلامت بود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، مهدی محمدی سخنگوی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت : هم‌اکنون ۳۳۵ بیمار با علائم کرونا در بیمارستان‌های استان بستری هستند که ۱۱۳ مورد در بخش‌های ویژه و ۱۹ بیمار هم اینتوبه هستند.

او با اشاره به جانباختن پنج نفر از هم‌استانی دیگر با ابتلای قطعی به کرونا طی شبانه‌روز گذشته، گفت : یکی از جانباختگان مدافع سلامت بود.

سخنگوی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه افزود: مدافع سلامت شادروان بهارک رشیدی مراقب سلامت مرکز بهداشتی، درمانی اعتصام مرکز بهداشت شهرستان کرمانشاه که پس از ابتلا به کرونا و بستری شدن در بیمارستان، جان خود را از دست داد.

 محمدی افزود: با احتساب این تعداد مجموع جانباختگان استان با ابتلای قطعی به کرونا به ۲ هزار و ۸۵۶ نفر رسید.

او اشاره‌ای به آمار کودکان مشکوک به بیماری کرونا در بیمارستان محمد کرمانشاهی داشت و ادامه داد: الان هفت کودک با علائم کرونا در این بیمارستان بستری هستند.

محمدی گفت: ۱۰۶ بیماری طی ۲۴ ساعت گذشته با علائم کرونا بستری شده که در همین بازده زمانی هم ۱۲۱ مورد پس از بهبودی از بیمارستان‌های سطح استان ترخیص شده‌اند.

محمدی افزود: طی شبانه‌روز گذشته ۳۵ مورد بیمار مثبت بستری و ۵۵ مورد بیمار سرپایی مثبت شناسایی شده است .

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.