سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سرپرست معاونت سیاسی و امنیتی استانداری همدان:

شفاف سازی باید مبتنی بر عقلانیت و‌ شناخت باشد/ طرح جامع رسانه‌ای استان همدان تدوین شود

سرپرست معاونت سیاسی و امنیتی استانداری همدان گفت: برای توسعه و حل زیرساختی مسائل و مشکلات رسانه‌ها، طرح جامع رسانه‌ای استان تدوین شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، مهدی باب الحوائجی، سرپرست معاونت سیاسی و امنیتی استانداری همدان در جمع مدیران رسانه‌ها، خبرگزاری‌ها و مطبوعات استان همدان با اشاره به اهمیت وجود رسانه برای جامعه  گفت :اصحاب رسانه اندیشه ورز و اندیشه ساز هستند.

او با اشاره به حمایت دولت سیزدهم از رسانه ها  افزود : برای توسعه استان و‌ پیشرفت دیار الوند مسئولان نیازمند رسانه هستند .

سرپرست معاونت سیاسی و امنیتی استانداری همدان ادامه داد: دولت سیزدهم فعالت خود را با شفافیت شروع کرده و با شفافیت ادامه خواهد داد.

باب الحوائجی با اشاره به نقش مهم رسانه در جامعه گفت: شما خبرنگاران چشم بینای جامعه و زبان مردم هستید و با هنر خود و  شفاف سازی  مسائل و در اختیار قرار دادن آن به مسئولان  رسالت خود را به جامعه ادا می کنید.

او گفت: رسانه در برقرار کردن ارتباط جامعه و مردم با مسئولان نقش دارد.

سرپرست معاونت سیاسی و امنیتی استانداری همدان با بیان اینکه شفاف سازی باید مبتنی بر عقلانیت و‌ شناخت باشد، تاکید کرد: مسئولان در برابر رسانه‌ها آستانه تحمل خود را بالا ببرند.

او در ادامه افزود: خبرنگاران از دریچه علم‌ و فرهنگ وارد می‌شوند و مسئولان باید قدرت برنامه و برنامه ریزی خود را بالا ببرند.

باب الحوائجی  با اشاره به اینکه رسانه‌ها باید در جامعه امیدآفرینی کنند، تاکید کرد: رسانه  از ارکان  اصلی دموکراسی است .

سرپرست معاونت سیاسی و امنیتی استانداری همدان خاطرنشان کرد: ما دنبال تقویت نظام اسلامی هستیم و رسانه‌ها هم این هدف را دنبال می کنند.

انتهای پیام/د.ا

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.