سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

واحد سیار واکسیناسیون کرونا در سمنان ایجاد شد

سرپرست فرمانداری سمنان با بیان اینکه واحد سیار واکسیناسیون کرونا در سمنان ایجاد شده است، گفت: شهرک خدماتی در غرب سمنان میزبان این واحد سیار شده است.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، مهدی صمیمیان سرپرست فرمانداری سمنان با بیان اینکه در راستای تشویق و ترغیب مردم برای واکسیناسیون علیه بیماری کرونا واحد سیاری در سمنان ایجاد شده است، بیان کرد: این واحد برای تسهیل در دسترسی مردم سمنان برای واکسیناسیون راه اندازی شده و به مردم خدمت رسانی می‌کند.

وی با بیان اینکه شهرک خدمات در غرب سمنان میزبان این واحد است، تاکید کرد: مردم می‌توانند هر روز به این مرکز مراجعه و دز اول و دوم واکسن کرونای خود را دریافت کنند.

سرپرست فرمانداری سمنان با بیان اینکه این شهرستان هم اکنون در وضعیت نارنجی کرونایی قرار دارد، گفت: رعایت پروتکل‌های بهداشتی در کنار واکسیناسیون علیه بیماری کرونا دو محور اصلی برای مقابله با این بیماری است و این امر مورد تاکید دانشگاه علوم پزشکی سمنان و کارشناسان نیز قرار دارد.

صمیمیان با بیان اینکه تا روز گذشته ۲۴۹ هزار و ۵۰۰ نفر از جمعیت شهرستان سمنان واکسن کرونا دریافت کرده اند، ابراز کرد: افراد باقی مانده حتماً برای دریافت واکسن کرونای خود به مراکز ثابت و سیار واکسیناسیون در سمنان شامل پایگاه واکسیناسیون تجمیعی گلستان واقع در شهرک گلستان سالن ورزشی فرهنگیان، پایگاه واکسیناسیون تجمیعی تدین واقع در خیابان شهید رجایی و پایگاه واکسیناسیون تجمیعی سردار شهید قاسم سلیمانی بلوار ورزش مجتمع ورزشی الغدیر در زمره این مراکز هستند.

انتهای پیام/ح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.