سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مهرواره «هوای نو»فراخوان شد

فراخوان مهرواره «هوای نو» ویژه آثار آیینی هیئات مذهبی اعلام شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از قم، حجت الاسلام باباخانی،مدیر کل تشکل‌های دینی تبلیغات اسلامی کشور در حاشیه گردهمایی دو روزه مسئولان شورای هیئت ها‌ی مذهبی و تشکل‌های دینی در قم اظهار کرد:مداحان، پژوهشگران و شعرای آئینی تا پایان آذر ماه فرصت دارند آثار خود را به مهرواره «هوای نو» ارسال کنند.

او استاندارد سازی کار فرهنگی و معرفی شاخص‌های یک تشکل مردمی موفق را از اهداف این مهرواره بیان کرد.

حجت الاسلام باباخانی از صاحبان آثار در حوزه‌های پژوهش، شعر، منبر، مداحی و ستایشگری خواست با مراجعه به کانون‌های مداحی و شورای هیئت‌ها در مراکز استان‌ها آثار خود را ارائه دهند.

او بهره مندی از سبک زندگی شهید حاج قاسم سلیمانی برای نسل جوان و به کارگیریِ ظرفیت‌های هیئت‌های مذهبی و تشکل‌های دینی در مقابله با کرونا را دو موضوع ویژه این جشنواره دانست.

دیدار با برخی از مراجع تقلید و علمای حوزه، حضور در سوگواره شعر اخت الرضا (س) و خطبه خوانی در حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (س) به مناسبت رحلت بانوی کرامت از دیگر برنامه‌های مسئولان هیئت‌های مذهبی در قم است.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان هم در دیدار با مسئولان هیئت‌های مذهبی و تشکل‌های دینی، این تشکل‌های مردم نهاد را ظرفیتی بی نظیر برای توسعه معارف دینی اهل بیت (ع) بیان کرد.

حجت الاسلام شعبان‌زاده هیئت را نهادی اجتماعی دانست که در سطح قشر‌های گوناگون با مردم ارتباط تنگاتنگ دارد.

او تامین محتوای سالم و تاثیر گذار برای هیئت‌های مذهبی را ضروری خواند و افزود: وصیت نامه حاج قاسم سلیمانی ظرفیتی است که فعالان هیئت‌های مذهبی می‌توانند در تمام جهات زندگی اسلامی، ایرانی از آن بهره‌مند شوند.

اختتامیه این مهرواره بهمن ماه در تهران برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ش

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.