سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دانشگاه فرهنگیان رفسنجان به صورت مستقل فعالیت خواهد کرد

نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس گفت: رئیس دانشگاه فرهنگیان با فعال شدن کد دانشگاه فرهنگیان رفسنجان در دفترچه کنکور سراسری موافقت کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، حجت الاسلام  حسین جلالی نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی با اشاره به جلسه روز یکشنبه با خنی فر رئیس دانشگاه فرهنگیان کشور بیان کرد: با توجه به اینکه قبلا دانشگاه فرهنگیان رفسنجان را در قالب دانشکده امام صادق (ع) و مرکز دانشسرا داشتیم، سالهاست که تعطیل شده و کد آن غیرفعال شده بود، که از مدت‌ها پیگیر راه اندازی دانشگاه فرهنگیان به طور مستقل بودیم.

او در ادامه گفت: تأکید مقام معظم رهبری هم بر قوت گرفتن دانشگاه فرهنگیان است و دیگر اینکه خیران همت کردند دانشگاه فرهنگیان رفسنجان را آماده و تجهیز کردند؛ بنابراین این درخواست کردیم کد دانشگاه فرهنگیان رفسنجان فعال شود و این دانشگاه به صورت مستقل از طریق آزمون سراسری دانشجو بگیرد، که الحمدلله در این جلسه با درخواست ما موافقت شد. 

حجت الاسلام جلالی بیان کرد: این دستور صادر شد و نامه آن را هم گرفتیم، ان شاءالله در کنکور ۱۴۰۱ این مهم میسر شود و ما هم پیگیری می‌کنیم مانعی برای تحقق این کار وجود نداشته باشد.

انتهای پیام/س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.