سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری کارگاه آموزشی پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در کرمان

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان کرمان از برگزاری کارگاه آموزشی پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی ویژه ۱۴۱ هزار و ۲۵۷ دانش آموز کرمانی با کمک نیروی انتظامی خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، صدیقه مرادی، معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان کرمان گفت: کارگاه آموزشی پیشگیری آسیب‌های اجتماعی ویژه ۱۴۱ هزار و ۲۵۷ هزار نفر از اولیا دانش آموزان نیز با همکاری نیروی انتظامی در استان برگزار شده است.

او با اشاره به برگزاری کارگاه آموزشی پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی ویژه ۸ هزار و ۷۷۱ نفر از فرهنگیان استان کرمان افزود: توانمند سازی اولیا، دانش آموزان و فرهنگیان لازمه کاهش آسیب‌های اجتماعی در جامعه است.

مرادی از برگزاری جشنواره نوجوان سالم، جشنواره یاور سلیمانی، اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری در هفته‌های پیشگیری از اعتیاد و آسیب‌های اجتماعی، مبارزه با اعتیاد و بهداشت روان در مدارس استان خبر داد.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان کرمان تصریح کرد: محتوا‌های مختلف در سرفصل‌های پیشگیری از اعتیاد و رفتار‌های پرخطر، سبک‌های فرزند پروری، مهارت‌های زندگی در حوزه نیروی انتظامی و آموزش و پرورش تهیه و در فضای مجازی برای دانش آموزان ارسال شده است.

مرادی گفت: محتوای آماده شده با کمک پلیس فتا در زمینه پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی نیز از طریق فضای مجازی در گروه‌های دانش آموزی، همکاران و اولیا ارسال شده است.

او از برگزاری کارگاه‌های آموزشی ویژه مدرسان و تسهیل گران در شبکه شاد خبر داد و افزود: هماهنگی و همکاری در کارگروه‌های مشترک من جمله کمیته فرهنگی پیشگیری استان، کمیته مقابله استان (زیرمجموعه فعالیت‌های شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر) کمیته اجرایی نماد در شهرستان راور وجود دارد.

مرادی گفت: نیروی انتظامی همکاری اثر بخشی در اجرای برنامه‌ها و مناسبت‌های مختلف و پاکسازی محیط اطراف مدارس داشته است.

انتهای پیام/ی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.