۲ واحد آموزشی، امروز در روستای پشت مرز و شهر جیرفت در راستای پویش ایران من، افتتاح و به بهره برداری رسیدند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، با حضور خیران مدرسه ساز و مدیران کل نوسازی مدارس و آموزش و پرورش، ۲ واحد آموزشی در روستای پشت مرز و شهر جیرفت افتتاح و به بهره برداری رسیدند.

 سید محمد واعظی نژاد، مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس در این مراسم گفت: مدارس خیر ساز ایران من با مشارکت جمعی از کارآفرینان اتاق بازرگانی ایران ساخته می‌شوند و خیر نیکوکار زهرا گیتی نژاد، مدیر یکی از موسسه های خیریه کرمان در جذب مشارکت آنان نقش بسزایی دارد.

او با اشاره به ضرورت ساخت هنرستان خیری دخترانه در شهر جیرفت تصریح کرد: این واحد آموزشی با ۱۴ کلاس درس و کارگاه در راستای پویش ایران من  با اعتبار دولتی ۳۰ میلیارد ریال و اعتبار خیری ۱۰ میلیارد ریال ساخته شده است.

واعظی نژاد با بیان اینکه محمود نجفی خیر مدرسه ساز به یاد مادرش زنده یاد صدیقه تاجیک در ساخت این هنرستان مشارکت کرده است، بیان داشت:  این هنرستان با زیر بنای آموزشی  هزار و ۳۲۵ متر مربع به نام هنرستان ایران من (۱۰۷) نامگذاری شده است.

او در خصوص افتتاح مدرسه ۲ کلاسه ایران من (۹۴) در روستای پشت مرز شهرستان جیرفت گفت: این واحد آموزشی با ۲ کلاس درس و ۱۲۲ متر مربع زیر بنای آموزشی با اعتباری بالغ بر ۳ میلیارد ریال ساخته شده است.

واعظی نژاد بیان داشت: این مدرسه هم به نام ایران من (۹۴) به همت پدرام سلطانی و حمید عزت آبادی پور از کارآفرینان اتاق بازرگانی ایران ساخته شده است که یک سوم اعتبار این مدرسه  از سوی این خیران نیکوکار پرداخت شده است.

 انتهای پیام/ م 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار