سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اجرای بالغ بر ۱۲ کیلومتر پروژه راهداری در محور‌های مواصلاتی بوکان

سرپرست اداره راهداری وحمل ونقل جاده‌ای شهرستان بوکان از اجرای بالغ بر ۱۲ کیلومتر پروژه تعریض، بهسازی، لکه گیری و روکش آسفالت در محور‌های مواصلاتی شهرستان بوکان خبر داد.

هاوری شمس الهی سرپرست اداره راهداری وحمل ونقل جاده‌ای شهرستان بوکان  در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه،  افزود: این اداره جهت ایمن سازی و بخشنده نمودن محور‌های مواصلاتی و تردد روان در آن‌ها بالغ بر ۱۲ کیلومتر پروژه تعریض، بهسازی، لکه گیری و روکش آسفالت را برنامه ریزی و در دست اجرا دارد.

 وی گفت: ۳.۳ کیلومتر لکه گیری و روکش آسفالت در محور بوکان - سقز، ۳.۴ کیلومتر لکه گیری و روکش آسفالت در محور بوکان - میاندوآب، ۵ کیلومتر لکه گیری و روکش آسفالت در محور بوکان - شاهین دژ و ۰.۵ کیلومتر ساماندهی سه راهی شیخلر از جمله این پروژه‌ها را شامل می‌شود.

شمس الهی با اشاره به پروژه‌های راه روستایی شهرستان بوکان اظهار داشت: بالغ بر ۹۰ درصد خانوار روستایی شهرستان بوکان از راه آسفالته برخوردار هستند که از این حیث این شهرستان رتبه ۵ را در بین شهرستان‌های استان کسب نموده است.

 وی از پروژه‌های بهسازی و آسفالت راه‌های روستایی به محور‌های حسین آباد به طول ۳.۵ کیلومتر، شهری کند - ابراهیم حصار به طول ۱۰ کیلومتر، سرد کوهستان - قلعه تپه - کوکه به طول ۱۷.۹ کیلومتر و پیرولی باغی به طول ۳.۵ کیلومتر اشاره و به عنوان مهمترین پروژه‌های این حوزه در شهرستان بوکان یاد نمود.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.