معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی گفت: حذف ۱۲ نقطه پر حادثه استان توسط پیمانکاران در دست اجرا است.

منصور نصرتی معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی در گفت و گو  با خبرنگار‎ ‎گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، ضمن تاکید بر حذف نقاط پرحادثه استان در جهت کاهش تلفات جاده‌ای گفت: ۳۵ نقطه حادثه خیز موجود در استان آشکار سازی شده و در سال جاری اعتباری به مبلغ ۱۳۶ میلیارد ریال برای حذف کامل نقاط پرحادثه در نظر گرفته شده است.

وی گفت: در سال گذشته ۱۰ نقطه حادثه خیز استان به طور کامل حذف شد و هم اکنون عملیات حذف کامل ۱۲ نقطه حادثه خیز نیز توسط پیمانکار در حال اجرا است که سه راهی چایپاره، سه راهی چورس، سه راهی ائواوغلی، آب گرم سلماس و ماللر بوکان مهم‌ترین این نقاط را شامل می‌شود.

نصرتی با اشاره به نصب ۷۶۲۳ عدد تابلو علائم، نصب ۱۴۹۶ شاخه گاردریل، نصب ۱۱۵ عدد سرعتگیر و انجام ۳۴۰ کیلومتر روکش آسفالت و بالغ بر ۴۰۰۰ کیلومتر خط کشی در سال گذشته افزود: راهداران اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی بصورت شبانه روزی در محور‌های مواصلاتی استان حضور دارند و نسبت به رفع نواقص و مشکلات بوجود آمده در محور‌ها در کمترین زمان ممکن اقدام میکنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.