سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پیام تبریک فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان به مناسبت ولادت امام حسن عسکری (ع)

سردار " احمد طاهری" فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان در پیامی ولادت باسعادت یازدهمین اختر تابناک امامت و ولایت حضرت امام حسن عسکری (ع) را به تمام شیفتگان آن حضرت تبریک گفت.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، سردار "احمد طاهری" طی پیامی، فرارسیدن سالروز ولادت یازدهمین سپهر پرفروغ ولایت و امامت حضرت امام حسن عسکری علیه السلام را تبریک گفت.
این پیام به شرح ذیل است:
بسم الله النور
فرا رسیدن هشتم ربیع الثانی سالروز ولادت با سعادت یازدهمین واسطه فیض خداوند، حضرت امام حسن عسکری (ع) را به همه مسلمانان به ویژه مردم شهید پرور استان تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.

ولادت با سعادت امام حسن عسکری (ع) نقطه عطفی در تاریخ تشیع بود. آماده سازی شیعیان برای ورود به دوران غیبت منجی بزرگ عالم بشریت حضرت صاحب الزمان (عج) مسئولیت خطیری بود که با صبر و بردباری و درایت بی نظیر ایشان به نیکوترین شکل به انجام رسید.

ایشان در دوران امامت پر بار خویش، آثار مهمی از تفسیر قرآن و نشر احکام و بیان مسائل فقهی بر جای گذاشتند و بهره مندی مسلمانان از تعلیمات عالیه قرآنی، تبحر مسلمانان در فقه و فلسفه، ترویج مناظرات کلامی و نهادینه کردن اصل امامت در جامعه مسلمین، از دیگر برکات دوران امامت حضرت امام حسن عسکری (ع) بود.

امام حسن عسکری (ع) از همان دوران نوجوانی از آن هنگامی که در مکتب پدر بزرگوارش درس علم و معرفت می‌آموخت به راهنمایی و ارشاد مردم می‌پرداخت و در مکتب عالی دانش و فضیلت خود، گروه‌هایی از علاقه‌مندان و ارادت‌ورزان خاندان نبوت را می‌پروراند.

بدینوسیله اینجانب فرا رسیدن، ولادت با سعادت امام حسن عسکری (ع) را خدمت کلیه همکاران سخت کوشم و مردم شریف استان سیستان و بلوچستان تبریک و تهنیت عرض نموده، امیدوارم در سایه توجهات خاصه حضرت ولیعصر (عج) و تحت رهبری‌های خردمندانه فرماندهی معظم کل قوا حضرت آیت الله خامنه‌ای (مد ظله العالی) با الگو و سرمشق قراردادن زندگی آن حضرت همواره در کانون گرم خانواده موفق و مؤید باشید.

انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.