فرمانده انتظامی استان سیستان وبلوچستان در پیامی حلول ماه ربیع الاول را به تمامی مسلمانان جهان و مردم شهید پرور استان تبریک گفت.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، سردار طاهری فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان در پیامی حلول ماه ربیع الاول را به تمامی مسلمانان جهان و مردم شهید پرور استان تبریک گفت.

 متن پیام به این شرح است:

بسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِیمِ

بی شک بهار ماه‌ها ربیع الاول است؛ چرا که آثار رحمت الهی و ذخایر برکات خداوندی در این ماه پدیدار می‌شود و انوار جمال الهی بر زمین و زمینیان می‌تابد.

در این ماه شریف و پر خیر و برکت شاهد وقایع مهمی هستیم. حادثه تاریخی لیله المبیت، هجرت رسول گرامی اسلام از مکه به مدینه و از همه فرخنده‌تر ولادت آخرین پیام آور نور و رحمت، حضرت ختمی مرتبت محمد مصطفى (ص) و نیز ولادت امام جعفر صادق علیه السلام، و آغاز امامت و ولایت امام عصر روحی و ارواحنا له الفداء حضرت مهدی عجل الله تعالی فرجه الشریف که روح و جان عاشقان و دلباختگان خاندان عصمت و طهارت (ع) را طراوت و جانی تازه می‌بخشند و کام جان مسلمانان را شیرین می‌کنند.

ربیع الاول، چشمه جوشان وحدت و آسمان پرفروغ همبستگی است و تمامی لحظات این ماه پرفیض مزین به کرامت، اخلاقیت و انسانیت حضرت ختمی مرتبت محمد مصطفی (ص) و اهل بیت عصمت و طهارت است و فرصت گرانقدری برای ایجاد وحدت و توسعه دوستی و مودت میان مسلمانان سراسر جهان و پیروان این شریعت آسمانی است.

امید که در این ماه عزیز و در سایه تأسی به سیره نبوی و شجره طیبه امامت و بهره مندی از تعالیم ارزشمند دین مبین اسلام شاهد تقویت وحدت و همدلی، پیروزی و سرافرازی مسلمانان و برقراری صلح و عدالت در گوشه و کنار جهان باشیم.

اینجانب فرا رسیدن ماه ربیع الاول ماه شکفتن جوانه‌های تبسم بر چهره دوست داران امامت و ولایت را به مردم شریف استان و کارکنان انتظامی تبریک و از درگاه حضرت احدیت، سلامتی و شادکامی همه همکاران عزیز را خواستارم.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار