سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرمانداری سمنان محدودیت تردد در خیابان امام خمینی(ره) را اعلام کرد

سرپرست فرمانداری سمنان گفت: اعمال محدودیت به جای ممنوعیت تردد خودرو‌ها در خیابان امام خمینی (ره) در شورای ترافیک شهرستان تصویب شد.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان،مهدی صمیمیان سرپرست فرمانداری سمنان گفت: در جلسه شورای ترافیک شهرستان سمنان برای تصمیم‌گیری در زمینه پیاده راه شدن خیابان امام خمینی (ره) این شهر تلاش شد تا به خواسته‌های شهروندان و کسبه این منطقه توجه ویژه شود و تصمیمات به گونه‌ای باشد تا بتواند تا حدودی پاسخگوی همه مطالبه‌ها باشد.

او ادامه داد: شورای ترافیک شهرستان سمنان تصویب کرد شهرداری سمنان برای تامین زیرساخت‌های لازم از جمله ساماندهی پارکینگ و احداث مسیر جایگزین جدید در مدت چهار ماه اقدام کند.

او اضافه کرد: براساس مصوبه شورای ترافیک شهرستان سمنان تردد خودرو‌های حمل بار برای کسبه از ساعت ۷ تا ۱۰ صبح و ۱۵ تا ۱۷ بعد از ظهر مجاز است.

صمیمیان تصریح کرد: خودرو‌های امدادی به صورت ۲۴ ساعته و تاکسی، تاکسی تلفنی و تاکسی اینترنتی آرمدار از ساعت ۷ صبح تا شب ۱۰ مجاز به تردد در خیابان امام خمینی (ره) سمنان هستند.

او خاطرنشان کرد: خودرو‌های پول‌رسان به شعبه‌های بانکی مستقر در پیاده راه خیابان امام خمینی (ره) بر اساس زمان تعیین شده مجاز به حضور در مسیر هستند.

سرپرست فرمانداری شهرستان سمنان گفت: طبق مصوبه شورای ترافیک این شهرستان مشاور ترافیکی شهرداری سمنان موظف است طرح ترافیکی مسیر‌های مرتبط با خیابان امام خمینی (ره) شامل خیابان‌های طالقانی، حافظ شمالی، سعدی، باهنر، ابوذر و کهن دژ و میدان شریعتی را تدوین و به شورای ترافیک شهرستان سمنان ارائه کند.

انتهای پیام / ن 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.