سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استقرار جوی پایدار تا عصر دوشنبه در اردبیل/ دمای هوا افزایش می‌یابد

مدیر کل هواشناسی استان اردبیل از استقرار جوی نسبتا پایدار در غالب مناطق استان تا عصر روز دوشنبه خبر داد.

سیاوش محمدی، مدیر کل هواشناسی استان اردبیل در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، گفت: بررسی آخرین نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهد که جوی نسبتاً پایدار در غالب مناطق استان اردبیل تا عصر دوشنبه (۲۴ آبان) استقرار خواهد یافت.

او افزود: آسمان در نواحی مرکزی و جنوبی استان اردبیل غالباً صاف تا نیمه ابری همراه با افزایش دما در طول روز و در پاره‌ای از مناطق گاهی مه آلود پیش بینی می‌شود.

مدیر کل هواشناسی استان اردبیل تصریح کرد: هر چند طی روز‌های یکشنبه (۲۳ آبان) و دوشنبه آسمان در نوار شمالی استان اردبیل نیمه ابری تا ابری گاهی مه آلود خواهد بود.

محمدی بیان کرد: طی روز دوشنبه در نواحی مرکزی و جنوبی استان اردبیل شاهد وزش باد جنوبی (گاهی تند) و افزایش نسبی دمای هوا خواهیم بود.

او افزود: از عصر روز دوشنبه با نفوذ سامانه بارشی سرد و زودگذری که با جریانات مرطوب خزری نیز همراه خواهد بود شاهد ابرناکی، کاهش محسوس دمای هوا، وزش باد، رخداد مه و بارش باران و برف بویژه در نواحی مرکزی و جنوبی استان خواهیم بود.

مدیر کل هواشناسی استان اردبیل با بیان اینکه این سامانه بارشی تا ظهر چهارشنبه (۲۶ آبان) در استان فعال خواهد بود گفت: از روز پنجشنبه مجدداً جوی نسبتاً پایدار در استان حاکم می‌شود، ولی در ساعات شبانه و صبحگاهی هوای سردی را در نواحی مرکزی و جنوبی استان تجربه خواهیم کرد.

انتهای پیام/ح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.