سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نماینده مردم ایذه، باغملک و دزپارت:

از عملکرد برخی از مدیران گلایه‌مند هستم

ایزدپناه گفت: با مدیران کم کار حتما برخورد خواهد شد و از عملکرد برخی از مدیران گلایه‌مند هستم.

عبدالله ایزدپناه نماینده مردم ایذه، باغملک و دزپارت در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،گفت: باید درب اتاق مدیران به روی همه مردم باز باشد و این فرهنگ باید برداشته شود و مسئولان باید در اختیار مردم باشند و با مدیران کم کار حتما برخورد خواهد شد و از عملکرد برخی از مدیران گلایه‌مند هستم.

او با اشاره به اینکه مردم و جوانان در شرایط بدی قرار دارند، افزود: ادارات با هم در ارتباط باشند و مشکلات ارباب رجوع را حل کنند و باید مدیران ادارات ارتباط بسیارقوی با دفتر امام جمعه داشته باشند.

ایزدپناه تصریح کرد: مسئولان کم کاری را کنار بگذارند و پا به پای مردم باشند و اگر مسئولی خسته شد جای خود را با نیرو‌های تازه نفس جابجا کند.

نماینده مردم ایذه، باغملک و دزپارت ادامه داد: ۱۰۵ مدرسه در حوزه‌های انتخابی کلنگ زنی کردیم که یک نهضت مدرسه سازی در این مناطق رخ داد و در بحث تغییر مدیران ورود نمی‌کنم و دنبال این کار‌ها نیستم، اما به شدت از عملکرد برخی از مدیران گلایه‌مند هستم.

این مقام مسئول تصریح کرد: در بحث انتقال آب بعد از ۲۰ سال پس از دستور تاریخی مقام معظم رهبری توانستیم مجوز برداشت آب را از سد کارون ۳ صادر کنیم که ۱۰درصد از این آب شرب و ۹۰ درصد صرف برنامه‌های کشاورزی خواهد شد و ساختار بودجه کشور مشکل دارد و باید بانک‌ها اصلاح شوند و تا زمانی که مشکل بانک‌ها اصلاح نشود وضعیت اقتصادی و مشکلات مردم پا برجا خواهند ماند.

او گفت: زندگی ما را این بانک‌ها مختل کردند این بانک‌ها هیچ نقش مثبتی در اقتصاد کشور ندارند و اقصاد کشور را فلج کردند و اگر این مشکلات برطرف نشوند قطعا با مشکل رو به رو خواهیم داشت و تجهیزات خوبی در حوزه شبکه بهداشت و درمان به شهرستان تعلق گرفته و ما قسم یاد کردیم به مردم کمک کنیم مدیران دست به دست هم دهید و در سایه تلاش می‌توان بخش زیادی از مشکلات مردم را حل کرد، زیرا مردم، ولی نعمتان ما هستند و نباید مردم را فراموش کرد.

ایزدپناه با تاکید بر اینکه مسئولان به روستا‌ها سر بزنند و در میان آن‌ها حضور پیدا کنند، اظهار داشت: مردم از ما ارتباط می‌خواهند مردمی که این همه سختی می‌کشند با نظام مشکلی ندارند و ما بدهکار مردم هستیم.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.