حجت‌الاسلام والمسلمین موسوی گفت: آن کسی که صندلی مسئولیت را برعهده گرفته باید خوب امانت داری کند و انتظارات مردم را برآورده سازد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، حجت الاسلام والمسلمین سید میثم موسوی امام جمعه ایذه گفت: کار امروز را به فردا واگذار نکنیم و از این فرصت‌ها استفاده کنیم و نماز جمعه ذکر الله است، مومنین در روز جمعه جمع می‌شوند و ذکر خدا می کنند و این حج فقرا است.

او با اشاره به اینکه نماز جمعه همچون حج هم عبادی است و هم سیاسی، افزود: نماز جمعه باید عدالت محور باشد و صدای رسای مردم باشد و مطالبه حقوق مردم جز امورات نماز جمعه است و خداوند این نعمت را در اختیار مومنین قرار داده است و مسئولین شهر که در کار خود کوتاهی کنند ما برای پیگیری حقوق مردم ورود خواهیم کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین موسوی تصریح کرد: بخش عمده‌ای از مشکلات مردم خارج از خطبه‌های نماز جمعه حل می‌شود و گاهی اوقات نیز اگر کوتاهی شود بی تردید در خطبه‌های نماز جمعه تذکر داده خواهد شد و آن کسی که صندلی مسئولیت را برعهده گرفته باید خوب امانت داری کند و انتظارات مردم را برآورده سازد.

امام جمعه شهرستان ایذه اظهار داشت: دلسوزان انقلاب به قوانین بانک‌ها و بانکداری اعتراض دارند و نمایندگان در این مورد صحبت کردند، اما تا کنون اصلاحی صورت نگرفته است و کار اصلی نمایندگان در مجلس تصویب قوانین است و باید در فرصت اندکی که دارند اصلاحاتی که به نفع مردم و جوانان است را صورت دهند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.