سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تزریق هر سه دُز واکسن کرونا در غرب اهواز

دبیر شورای سلامت اهواز از تزریق روزانه پنج هزار دُز واکسن نوبت اول، دوم و سوم در غرب اهواز به جامعه هدف در غرب اهواز خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مهران احمدی بلوطکی دبیر شورای سلامت اهواز گفت: با توجه به میزان مراجعه کنندگان و کنترل وضعیت بیماری، انتظار داریم افرادی که تاکنون نسبت به واکسیناسیون کرونا ویروس خود اقدام نکرده اند به مراکز تجمیعی مراجعه کرده و هر چه سریعتر واکسن خود را دریافت کنند.

او با بیان اینکه لازم است ۳۳ درصد جمعیت دانش‌آموزی غرب اهواز که تاکنون واکسن نزده اند سریعتر واکسن خود را دریافت کنند، افزود: در یکی، ۲ هفته گذشته به طور متوسط روزانه ۴۰۰ نفر مراجعه کننده به مراکز منتخب غرب اهواز داریم که تست حدود ۳۰ درصد از آن‌ها مثبت اعلام می‌شود.

احمدی بلوطکی بیان داشت: تاکنون حدود ۶۳۰ هزار دُز واکسن کرونا در غرب اهواز تزریق شده است و ۳۸۱ هزار دُز واکسن از این تعداد در نوبت اول، ۲۴۳ هزار دُز  نوبت دوم و حدود چهار هزار دُز واکسن نوبت سوم و واکسن یادآور بوده است و تاکنون ۸۵ درصد جمعیت بالای ۱۲ سال غرب اهواز یک دز و ۵۴ درصد هر ۲ نوبت واکسن را دریافت کرده‌اند و  ۸۷.۹ درصد جمعیت بالای ۱۸ سال نیز یک دُز  و ۵۸ درصد ۲ دز واکسن را تزریق کرده‌اند.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.