رئیس مرکز بهداشت دزفول از ثبت رکورد تزریق روزانه واکسن در طرح واکسیناسیون خانه به خانه روستای کوثر به میزان ۳۲۰ دز خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، شفیعی نیا، رئیس مرکز بهداشت دزفول با اشاره به شکستن رکورد تزریق روزانه واکسن کرونا در طرح واکسیناسیون خانه به خانه روستای کوثر با ثبت میزان ۳۲۰ دز گفت: بخشداری چغامیش در یک برنامه ریزی خودجوش، موفق به اجرای این طرح در شهرستان شده است.

او با بیان اینکه در این امر بخشداری چغامیش پیشرو بوده است، افزود: البته سایر بخشداری‌ها مانند بخشداری مرکزی از امروز این برنامه را در شهر‌های اقماری، صفی آباد، امام، طالقانی و سنجر آغاز خواهد کرد و از شهروندان این مناطق تقاضا می‌شود با تیم‌های واکسیناسیون که متشکل از پرسنل بهداشتی، نیرو‌های بسیج، گروه‌های جهادی، هلال احمر هستند، همکاری لازم را داشته باشند.

شفیعی نیا بیان داشت: با مشارکت همه ارگان‌های دولتی، غیردولتی و تشکل‌های مردم نهاد و گروه‌های جهادی در تامین نیرو و تجهیزات لازم برای اجرای طرح و همچنین همکاری مردم بتوان با افزایش پوشش حداکثری واکسیناسیون، تعداد مبتلایان و مرگ و میر‌های ناشی از بیماری را کاهش داده و شرایط ایجاد آرامش و رفع محدودیت‌های کرونایی را در جامعه فراهم کرد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.