سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

گشایش در‌ب‌های مدارس دشت آزادگان به روی دانش آموزان

دانش‌آموزان دشت آزدگان با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی در کلاس درس حاضر شده‌اند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، حمید سیلاوی فرماندار دشت آزادگان گفت: نشست‌های زیادی با کادر آموزشی و مدیران مدارس و اولیای دانش آموزان برگزار شده است تا به امر واکسیناسیون و چگونگی حضور دانش آموزان در مدارس تاکید شود و دانش‌آموزان  با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی و یک روز درمیان در کلاس درس حاضر شده‌اند.

او بیان داشت: درصورتی که کادر آموزشی واکسن دریافت نکرده باشند به مرخصی بدون حقوق خواهند رفت ضمن اینکه برای بازگشایی مدارس حفظ فاصله‌گذاری اجتماعی برای دانش‌آموزان و معلمان یک امر ضروری است.

سیلاوی با بیان اینکه توجه به بهداشت ساختمان، ابزار، تجهیزات و مواد غذایی در مدارس مورد توجه است و رعایت بهداشت و مراقبت از گروه‌های آسیب‌پذیر و دانش‌آموزان دارای بیماری ویژه، و نیز غربال‌گری دانش‌آموزان و کادر آموزشی در مدارس ضروری است، افزود: باید حساسیت‌های لازم در نظر گرفته شود تا دچار پیک جدیدی از کرونا نشویم.

فرماندار دشت آزادگان تصریح کرد: تلاش شده تمامی کادر آموزش و پرورش و معلمان این شهرستان در مقابل با کرونا واکسینه شوند و برای پوشش واکسیناسیون در جامعه دانش‌آموزی نیز مقرر شده تا کادر بهداشت و درمان در مدارس حضور یابند و دانش آموزان را واکسینه کنند.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.