سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمی: کار‌های اساسی می‌توان در کمیسیون ورزشکاران انجام داد

پیشکسوت تکواندو کشورمان درباره انتخابات کمیسیون ورزشکاران توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، یوسف کرمی، پیشکسوت تکواندو در حاشیه انتخابات کمیسیون ورزشکاران اظهار داشت: ۴ سال پیش عضو کمیسیون بودم. فکر می‌کنم به خاطر شرایط آب و هوایی تعداد رای دهندگان در انتخابات امسال کمتر شده است. ورزشکاران باید در آینده خودشان تاثیر گذار باشند و برای آن تصمیم گیری کنند. من که عضو کمیسیون ورزشکاران بودم به خوبی می‌دانم که در این گروه چه کار‌های بزرگ و اساسی می‌توان انجام داد. ان شاالله با انتخاب چهره‌های شاخص ورزش کشور بتوانیم کار‌های بزرگی انجام دهیم.

او در پاسخ به این سوال که آیا برنامه‌های کمیسیون ورزشکاران در ۴ سال گذشته عملی شد گفت: اگر صادقانه بخواهم بگویم، بیشتر برنامه‌ها عملی نشد، زیرا صحبت‌ها در حد صحبت باقی ماند. ما باید قدم به قدم پیش برویم و پس از به سرانجام رساندن یک فرآیند، دنبال برنامه‌های دیگری باشیم. امیدوارم با توجه به تجربیات سال‌های گذشته بتوانیم تصمیمات بهتری بگیریم.

کرمی درباره حواشی انتخابات کمیسیون ورزشکاران گفت: حاشیه‌ای نبود، اما انتظار داشتم احترام بزرگ‌تر‌ها حفظ شود. اگر اعضای کمیسیون با هم تفاهم نداشته باشند، مطمئنا نمی‌توانند برای بقیه ورزشکاران نماینده خوبی باشند. برخی از دوستان ناراحت بودند و در کمیسیون حاضر نشدند، اما حاشیه چندان بزرگی نبود.

پیشکسوت تکواندو در خصوص ائتلاف میان کاندیدا‌ها گفت: در این باره با کسی صحبتی نکردم، زیرا کمیسیون ورزشکاران واقعا چیزی ندارد. به عنوان یک ورزشکار وظیفه داشتم بیایم. اگر رای آوردم کمک می‌کنم و اگر رای نیاوردم حمایت می‌کنم.

او درباره پیشنهاد مربیگری تیم ملی تکواندو گفت‌: هنوز در این زمینه صحبتی نکردیم. باید با رحیمی و ساعی صحبت کنم تا بهترین تصمیم را بگیرم.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.