سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خروج تدریجی سامانه بارشی از جو استان کرمانشاه

معاون اداره کل هواشناسی استان کرمانشاه با اشاره به خروج تدریجی سامانه بارشی از جو استان گفت : انتظار می‌رود برای شنبه دمای شبانه ۹ شهرستان به صفر درجه و کمتر برسد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، علی‌محمد زورآوند معاون اداره کل هواشناسی استان کرمانشاه گفت : به دنبال بارش‌های دیروز شاهد کاهش دمای هوا در همه نقاط استان طی امروز هستیم به گونه‌ای که دمای روزانه بین چهار تا هفت درجه و دمای شبانه هم بین سه تا پنج درجه نسبت به روز و شب گذشته کاهش خواهد داشت.

او گفت : برای روز‌های شنبه و یکشنبه شاهد افزایش دو تا سه درجه‌ای دمای روزانه نسبت به امروز (جمعه) خواهیم بود، اما روند کاهشی دمای شبانه همچنان ادامه خواهد داشت.

زورآوند افزود: بر همین اساس انتظار می‌رود برای فردا شب (شنبه) دمای شهرستان‌های کرمانشاه، اسلام آبادغرب، جوانرود، دالاهو، روانسر، سنقروکلیایی، صحنه، کنگاور و هرسین به کمتر از صفر درجه برسد.

معاون هواشناسی کرمانشاه افزود: برای شنبه شب دمای شهرستان‌های سنقروکلیایی تا منفی ۶ درجه، کنگاور منفی پنج درجه و اسلام آبادغرب به منفی سه درجه خواهد رسید.

او در خصوص دمای شهر کرمانشاه نیز با بیان اینکه امروز دمای روزانه مرکز استان در گرمترین حالت به ۱۲ درجه و امشب در سرد‌ترین حالت به یک درجه بالای صفر خواهد رسید، گفت: حداکثر دمای روزانه فردا نیز به ۱۴ درجه بالای صفر و دمای شبانه به منفی ۲ درجه می‌رسد.

زورآوند ادامه داد: البته امشب (جمعه) هم ساکنان شهرستان‌های اسلام آبادغرب، دالاهو، سنقر، کنگاور و هرسین دمای صفر درجه و کمتر را تجربه خواهند کرد.

این مقام مسئول افزود: برای یکشنبه شب دمای هوا در شهرستان‌های کرمانشاه، اسلام آبادغرب، سنقروکلیایی و کنگاور به کمتر از صفر درجه می‌رسد.

او افزود: به دنبال این وضعیت در روز‌های دوشنبه و سه شنبه هفته آینده با گذر موج ناپایدار دیگری، در بعضی ساعات شاهد وزش باد و احتمالاً بارش‌های پراکنده‌ای در سطح استان خواهیم بود .

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.