سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

گردان‌های صلاح الدین:

اتاق عملیات مشترک مقاومت فلسطین ضربه مهلکی برای دشمن صهیونیستی بوده است

سخنگوی نظامی گردان‌های ناصر صلاح الدین تاکید کرد: اتاق عملیات مشترک جناح‌های مقاومت فلسطین سیلی و ضربه مهلکی برای دشمن صهیونیستی بوده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی یونیوز،  ابو عطایا، سخنگوی نظامی گردان‌های ناصر صلاح الدین با اشاره به آمادگی این گردان‌ها برای دفاع جانانه از قدس تاکید کرد: اتاق عملیات مشترک جناح‌های مقاومت فلسطین سیلی و ضربه مهلکی برای دشمن صهیونیستی بوده است به گونه‌ای که این دشمن هرگز انتظارش را نداشت و تصور نمی‌کرد مقاومت برای متحد شدن در یک سنگر در برابر تجاوزات دشمن صهیونیست به خط شود.

 سخنگوی نظامی گردان‌های ناصر صلاح الدین تصریح کرد: قدس نبض تپنده ملت فلسطین است و مردم و ساکنان آن جزء مردم ما هستند و روح و جان ما فدای مسجد الاقصی خواهد بود. ما به عنوان نیرو‌های مقاومت فلسطینی نبرد‌ها را یکی پس از دیگری برای قدس شریف آغاز کردیم که آخرین آن نبرد مبارک «شمشیر قدس» بود که به خاطر دفاع از قدس و محله‌های آن و ساکنان آن بود.

او افزود: از زمانی که نبرد شمشیر قدس پایان یافت ما اعلام کردیم که شمشیر قدس غلاف نخواهد شد و در دفاع از قدس به مثابه یک شمشیر تیز و برنده و قانونی خواهد ماند و تصمیم ما روشن است و هیچ ابهامی در آن وجود ندارد اگر برگردید ما نیز بازخواهیم گشت و نبردمان را از همان نقطه‌ای که متوقف کردیم؛ آغاز خواهیم کرد.

ابو عطایا ادامه داد: مقاومت به ملت فلسطین و ساکنان قدس اطمینان داد که می‌توانند روی ما حساب کنند. ما در دفاع از قدس به اندازه ذره سوزنی عقب نشینی نخواهیم کرد و هر چقدر این امر نیاز به بها دادن و فداکاری داشته باشد برای دفاع از حرم دریغ نخواهیم کرد. دشمن صهیونیستی باید به خوبی بداند که ما با موشک‌های آماده به شلیک خود ایستاده ایم و تفنگ‌ها و شمشیرهایمان نیز همیشه برای دفاع از قدس آماده هستند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.