سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افزایش ۱۶ درصدی کمک‌های مردمی به مراکز نیکوکاری اردبیل

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل گفت: کمک‌های مردمی به مراکز نیکوکاری استان در هفت ماهه امسال ۱۶ درصد افزایش یافته است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، حسین دشتی، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اردبیل امروز در جلسه هماهنگی راه‌اندازی سامانه موسسات خیریه گفت: مردم و خیران اردبیلی در هفت ماه امسال در مجموع ۳۱۵ میلیارد و ۳۸۰ میلیون ریال به صورت نقدی و غیرنقدی به موسسات خیریه و مراکز نیکوکاری برای رسیدگی به وضعیت محرومان و فقرا کمک کردند.

او با اشاره به قابلیت‌های سامانه موسسات خیریه افزود: راه اندارزی نرم افزار شبکه‌های مردمی ویژه موسسات خیریه باعث افزایش کمک‌های مردمی شده و از موازی کاری در مراکز نیکوکاری جلوگیری خواهد کرد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اردبیل با بیان اینکه هم‌افزایی موسسات خیریه و کمیته امداد همواره رفع نیازهای اساسی مددجویان را به همراه داشته است، گفت: یکی از مزیت‌های نرم‌افزار شبکه‌های مردمی و ساماندهی امورات موسسات خیریه، جلوگیری از موازی‌کاری است تا به گرفتاری‌های تمامی مستمندان جامعه رسیدگی شود

دشتی اظهار کرد: ارائه کمک‌هایی مانند تامین هزینه‌های زندگی، تامین لوازم ضروری منزل، تامین جهیزیه نوعروسان نیازمند، تامین هزینه‌های درمانی و دارویی بیماران ، تهیه و توزیع سبدغذایی و ساخت مسکن مددجویی از جمله همکاری‌های کمیته امداد با مراکز نیکوکاری و موسسات خیریه است.

او با اشاره به اینکه مراکز نیکوکاری با جمع‌آوری کمک‌های مردمی خدمات ارزشمندی به اقشار آسیب‌پذیر می‌کنند، بیان‌کرد: با نظر هیات امنای این مراکز تمامی کمک‌های مردمی در اختیار نیازمندان واجد شرایط در همان محله قرار می‌گیرد تا  بخشی از مشکلات آنها مرتفع شود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اردبیل ادامه داد: حسن اعتماد مردم به این مراکز باعث افزایش کمک‌ها شده و تلاش می شود در تمامی محلات به ویژه مناطق محروم و کم برخوردار مراکز نیکوکاری راه اندازی شود.

دشتی از ثبت و ضبط تمامی فعالیت ها و خدمات ارائه شده به نیازمندان در مرکز نیکوکاری خبر داد و گفت: کمیته امداد فقط نقش نظارتی و هماهنگی به موسسات خیریه و مراکز نیکوکاری دارد و همه خدمات در آن توسط مردم صورت می گیرد.

او اظهار امیدواری کرد: با مشارکت گسترده خیران و آحاد مختلف در طرح‌های حمایتی کمیته امداد فقر و محرومیت در جامعه ریشه‌کن شود.

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.