سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس شورای شهر به دیدار زوج نابینای آبادانی رفت

بغلانی به دیدار زوج نابینای منع شده از درآمدزایی در فرودگاه آبادان رفت و از آنان دلجویی کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ، قاسم بغلانی رئیس شورای اسلامی شهر آبادان پس از اطلاع از ماجرای بی احترامی مدیر فرودگاه به زوج روشندل آبادانی به موسسه تکما رفت و با جمعی از معلولان از جمله خانواده عبداللهی زوج نابینا دیدار کرد.

وی هدف از حضور خود را حمایت همه جانبه شورای اسلامی شهر و شهرداری آبادان و سایر مسئولان شهرستان از جامعه معلولان و روشندلان عزیز و خانواده های گرانقدرشان دانست و خطاب به عبداللهی گفت: آنچه در ماجرای فرودگاه آبادان برای زوج نابینا رخ داد ، دل همه مردم و آبادانی ها را به درد آورد و رفتار ناشایست با آن ها توجیه ناپذیر و غیر قابل قبول است.

بغلانی اظهار داشت: از آقای عبداللهی و همسرش می خواهیم روحیه خود را حفظ کنند و بدانند این اتفاق باعث شد همه مردم نگاه محترمانه تری به روشندلان و به ویژه به این خانواده داشته باشند و همچنان با امید و پر انرژی برای رسیدن به اهداف خود تلاش کنند.

رئیس شورای شهر یادآور شد: بنده این موضوع را از طریق معاون محترم استاندار و فرماندار ویژه پیگیری کردم و ایشان قول مساعد دادند ترتیب بازگشت این زوج محترم روشندل و عذرخواهی و جبران موضوع فراهم شود و این پیگیری را تا رسیدن به نتیجه مطلوب ادامه خواهم داد.

انتهای پیام/ د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.