سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آغاز رقابت‌های بسکتبال قهرمانی نخبگان کشور در شهرکرد

مسابقات قهرمانی کشور نخبگان زیر ۱۸ سال از گروه B۲ با برگزاری یک دیدار میان تیم‌های خوزستان و چهارمحال و بختیاری در شهرکرد آغاز شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، ناصر مهدیان دبیر هیات بسکتبال چهارمحال و بختیاری با اشاره به حضور تیم‌های کردستان، شهرکرد، خوزستان و کرمان در گروه B۲ رقابت‌های قهرمانی کشور نخبگان زیر ۱۸ سال گفت: این مسابقات به دلیل غیبت تیم کرمان با برگزاری سه دیدار انجام می‌شود.

او افزود: بر اساس برنامه مسابقات دو تیم خوزستان و چهارمحال و بختیاری در عصر چهارشنبه در مجموعه ورزشی تختی شهرکرد به مصاف یکدیگر رفتند که در پایان بسکتبالیست‌های شهرکردی موفق شدند با نتیجه ۷۴ بر ۵۵ پیروز میدان شوند.


بیشتر بخوانید


مهدیان اضافه کرد: دیدار تیم‌های خوزستان و کردستان عصر روز پنج‌شنبه و مسابقه میان کردستان و چهارمحال و بختیاری نیز روز جمعه برگزار می‌شود.

او با اشاره به اینکه از این گروه دو تیم به دور بعدی رقابت‌ها راه می‌یابند، اظهار داشت: مسابقات بسکتبال نخبگان کشور با عنوان جام پدیده‌ها در مهر امسال در هشت منطقه برگزار شد که در مجموع ۱۶ تیم به دور دوم راه یافتند که در این مرحله نیز هشت تیم با صدرنشینی در گروه‌های خود جواز حضور در دور سوم رقابت‌ها را به دست خواهند آورد.

مهدیان تصریح کرد: چهارمحال و بختیاری به عنوان یکی از قطب‌های بسکتبال کشور شناخته می‌شود که در ۴۰ سال اخیر در تمامی دوره‌های مختلف یک بازیکن در تیم ملی داشته است.

او ادامه داد: هم‌اکنون نیز بهنام یخچالی، مجید جمشیدی و رسول مظفری به عنوان ورزشکاران این استان، پای ثابت تیم ملی بسکتبال ایران را تشکیل می‌دهند.

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.