سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شرکت OPPO اولین تبلت خود را می‌سازد

بر اساس شایعات نام تبلت جدید شرکت اوپو، OPPO Pad خواهد بود البته زمانی برای عرضه آن پیش بینی نشده است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از gizmochina، شواهد نشان می‌دهد که شرکت OPPO بر روی اولین تبلت خود کار می‌کند و در حالی که نام رسمی دستگاه معلوم نیست، شایعات حاکی از آن است که نام این محصول OPPO Pad خواهد بود. Tipster Digital Chat Station تصویری از تبلت جدید این شرکت را در ماه اوت به اشتراک گذاشته بود. اکنون، نشت جدید اطلاعات توسط Nils Ahrensmeier و SlashLeaks، تصاویر و مشخصات کلیدی OPPO Pad را فاش کرده است. تصاویر به اشتراک گذاشته شده توسط SlashLeaks نشان می‌دهد که تبلت OPPO دارای صفحه نمایش با نرخ تازه سازی ۱۲۰ هرتز، تراشه هوشمند اسنپدراگون ۸۷۰، ۶ گیگابایت رم، ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی و اندروید ۱۲ با ColorOS ۱۲ است.

همچنین Ahrensmeier نیز نمونه‌های اولیه تبلت‌های OPPO را نشان می‌دهد که در کنار برخی از تلفن‌های هوشمند این برند قرار گرفته‌اند. البته مشخص نیست که این تبلت دارای صفحه نمایش LCD یا AMOLED است. رندری که قبلاً توسط Digital Chat Station به اشتراک گذاشته شده بود، نشان می‌داد که یک سوراخ پانچ برای دوربین جلو دارد. انتظار می‌رود که ColorOS ۱۲ برای تبلت OPPO دارای نوار داک و ویجت‌های دسکتاپ برای عملیات سریع باشد.

همچنین گفته می‌شود که رابط کاربری، عملیات بهم پیوسته یکپارچه را بین دستگاه‌هایی مانند گوشی‌های هوشمند، ساعت‌های هوشمند، هدفون و سایر دستگاه‌ها ارائه می‌دهد. گنجاندن تراشه اسنپدراگون ۸۷۰ در این محصول به آن امکان رقابت با تبلت‌های شیائومی Mi Pad ۵ و Mi Pad ۵ Pro را می‌دهد. هیچ اطلاعاتی در مورد تاریخ عرضه OPPO Pad وجود ندارد و باید منتظر بود و دید که تا قبل از پایان سال جاری ارائه می‌شود یا خیر.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.